نکات مهم برای ثبت آگهی رایگان

به گزارش انجمن آقای شرفی، امروزه در دنیای تبلیغات به روش مدرن، سایت های تبلیغاتی به برترین روش بستری را برای تبلیغات و ثبت آگهی های کاربران فراهم نموده اند. ثبت آگهی به خصوص آگهی رایگان در اینترنت در پلتفرم ها و سایت های پر بازدید حاوی نکاتی بوده که برای صاحبان کسب و کار بسیار مهم است. در ادامه به این نکات مهم برای ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندی می پردازیم.

نکات مهم برای ثبت آگهی رایگان

شرایط ایده آل برای ثبت آگهی رایگان در اینترنت

  • انتخاب یک وب سایت پربازدید و با کیفیت؛
  • تیتر و عنوان بندی مناسب برای آگهی رایگان؛
  • متن آگهی خیلی طولانی نباشد تا موثر شود؛
  • درج توضیحات کامل در آگهی که موجب جذب مخاطب شود؛
  • استفاده از عکس های مناسب و مرتبط با متن و موضوع آگهی؛
  • استفاده از جمله بندی های مناسب اصولی و مناسب؛
  • به روز رسانی های منظم آگهی رایگان؛
  • نگارش متن مجذوب نماینده برای جلب توجه مخاطب و ایجاد انگیزه برای ترغیب خواندن آگهی.

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

قبل از آغاز تبلیغات و ثبت آگهی رایگان، قطعاً باید در خصوص اینکه چه کسی را هدف قرار می دهید فکر کنید. این چیزی است که بر کل استراتژی تبلیغاتی شما تأثیر می گذارد. مثلا با توجه به اینکه شما یک سایت تجارت الکترونیکی دارید که غذای کودک می فروشد، مخاطب اصلی شما والدینی خواهند بود که حداقل یک نوزاد دارند.

هدف تبلیغاتی خود را روشن کنید

قبل از آغاز تبلیغات در آگهی رایگان، باید اهداف تبلیغاتی خود را معین کنید. متن های تبلیغاتی، تصاویر و غیره باید برای این اهداف مرتب شوند. به عنوان مثال، هدف شما ممکن است فروش یک محصول یا خدمات، ایجاد آگاهی از برند، بازدید از یک فروشگاه یا دانلود یک برنامه باشد.

کلمات کلیدی خود را مشخص کنید

کلمات کلیدی با جست و جوهای کاربران در موتورهای جست و جو مطابقت دارند و تبلیغات شما فعال می شود. کلمات کلیدی که معین می کنید باید با محصول، خدمات یا برند شما مرتبط باشند. ابزارهای زیادی در بازار وجود دارد که می توانید از آنها برای انجام تحلیل کلمات کلیدی بهره ببرید.

در خصوص کلمات کلیدی منفی چه می دانید؟

کلمات کلیدی منفی، بر خلاف کلمات کلیدی استاندارد، نوع تطبیق کلمه کلیدی و روش بهینه سازی هستند که برای جلوگیری از نمایش تبلیغات شما در آگهی رایگان بر روی کلمات مشخص شده در نتایج جست و جو استفاده می شود. به عنوان مثال، فرض کنید کلمه کلیدی پیراهن مردانه را در حساب تبلیغات خود دارید. اگر هیچ کلمه کلیدی منفی را به کمپین های خود اضافه نکنید، تبلیغات شما در جست و جوهایی مانند چگونه پیراهن مردانه را اتو کنیم یا خرید پیراهن مردانه در رویا نیز فعال می شود. برای جلوگیری از چنین کلیک های غیر ضروری، باید کلمات کلیدی منفی مرتبط با کلمات کلیدی خود را نیز تجزیه و تحلیل کنید.

تبلیغات شرکت های بزرگ را کپی نکنید

شما باید در انتخاب هدف خود دقت کنید. در واقع، هنگام طراحی یک تبلیغ یا نوشتن یک متن تبلیغاتی و ثبت آگهی رایگان، باید شرایط شرکت خود را در نظر بگیرید. به طور خاص، شما باید اهداف، بودجه، مشتریان و غیره خود را در نظر بگیرید. به عبارت دیگر، شما نباید استراتژی های تبلیغاتی شرکت های بزرگ را کپی کنید. شما باید فرمول خود را توسعه دهید. این کافی نیست که با خود بگویید شرکت X خدماتی مشابه خدمات من ارائه می دهد، بنابراین من باید آنها را دوست داشته باشم. شرکت های بزرگ چندین هدف دارند که ممکن است با اهداف شما متفاوت باشد.

از شوخ طبعی با احتیاط بهره ببرید

استفاده خوب از شوخ طبعی در متن آگهی و تبلیغات رایگان می تواند موفقیت بزرگی را تضمین کند و به طور موثر علاقه مخاطب را جلب کند. اما لزوماً آنها را متقاعد نخواهد کرد. در واقع، طبق مطالعه مک کولوم و اسپیلمن، اندازه توجه به دست آمده در تبلیغاتی که از طنز استفاده می نمایند 75 درصد بیشتر از سایر تبلیغات است. با این حال، تنها 31 درصد از آن تبلیغات متقاعد نماینده تر از حد معمول بودند. به عبارت دیگر، توجه را جلب کردند، اما لزوما نمی فروشند. مراقب باشید، زیرا این استراتژی می تواند به شما آسیب برساند. در صورت استفاده نادرست، می تواند باعث سردرگمی شود و اعتبار شما را به خطر بیندازد. در واقع، آنچه برای شما خنده دار است برای همه خنده دار نیست. برای اطمینان از موفقیت پیغام خود، باید مخاطبان هدف خود را کاملا بشناسید.

منبع: اتاق

به "نکات مهم برای ثبت آگهی رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم برای ثبت آگهی رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید