نمایشگاه اکسپو دبی

به گزارش انجمن آقای شرفی، دبی یکی از شهرهای مطرح گردشگری دنیا است که به صورت هر 5 سال یکبار خیل عظیمی از گردشگران سراسر نقاط دنیا را در خود جای می دهد. عوامل متعددی دست به دست هم داده اند تا دبی را به یکی از برترین ها بدل سازند و نمایشگاه اکسپو یکی از برترین ها در این میان است. نمایشگاه اکسپو دبی به صورت هرساله در شهر دبی برگزار می گردد اما متاسفانه در سال 2020 به علت شیوع ویروس منحوس کرونا نمایشگاه اکسپو 2020 برگزار نشد یک سال به تعویق افتاد.سال جاری یعنی در سال 2021 شاهد برگزاری پرقدرت آن در سطح شهر شگفتی ها خواهیم بود. این نمایشگاه به قدری در میان مردم محبوبیت دارد که پس از جام دنیای و المپیک آن را به عنوان سومین رویداد مهم دنیا می شناسند و به علت عدم برگزاری آن در سال 2020 این نمایشگاه که تا چند روز آینده آغاز به فعالیت می نماید را با نام اکسپو 2020 دبی هم می شناسند.

نمایشگاه اکسپو دبی

معرفی نمایشگاه اکسپو دبی

نمایشگاه اکسپو دبی بی شک به یکی از به یادماندنی ترین خاطره های زندگی شما تبدیل خواهد شد چرا که این نمایشگاه مربوط به کشورهای مختلف دنیا بوده و می توان با 191 فرهنگ مختلف دنیای در کمترین زمان ممکن آشنا شد. از این رو نمایشگاه اکسپو تنها مربوط به تجار و بازرگانان نیست و افراد معمولی هم از گشت و گذار در آن لذت خواهند برد.

بازدید از نمایشگاه اکسپو دبی

بازدید از نمایشگاه اکسپو دبی سن و سال نمی شناسند به گونه ای که هم افراد بزرگسال و هم بچه ها از شگفتی های آن حیرت زده خواهند شد. برای بازدید از این نمایشگاه حتما باید بلیط تهیه نموده باشید و لازم به ذکر است که بلیط نمایشگاه اکسپو دبی برای افراد زیر 5 سال و بالای 60 سال رایگان بوده و این افراد بدون هیچ محدودیتی از نمایشگاه تماشا خواهند کرد. برای خرید بلیط نمایشگاه می توانید از وب سایت نمایشگاه اقدام کنید اما آژانس های مسافرتی و گردشگری هم به منظور سهولت مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات بلیط نمایشگاه اکسپو دبی نموده اند.

تاریخچه نمایشگاه اکسپو

همانطور که تا اینجای مطلب باید متوجه شده باشید نمایشگاه اکسپو تنها مختص شهر دبی نیست و مربوط به تمامی کشورهایی است که پیمان این نمایندگی را امضا نموده اند. برگزاری این نمایشگاه برای اولین بار به وسیله کشور فرانسه پیشنهاد داده شد و به صورت غیررسمی در شهر پاریس در تاریخ 1844 برگزار گشت. پس از آن زمانی که انقلاب صنعتی در پارک لندن فعالیت خود را شروع نموده بود نمایشگاه اکسپو هم همزمان با آن به صورت رسمی فعالیت خود را شروع نموده و به مدت 6 ماه پذیرای گردشگران و تجار بین المللی بود.

اهداف برگزاری نمایشگاه اکسپو 2021 دبی

نمایشگاه اکسپو اهداف مختلفی را دنبال می نماید اما به علت اینکه در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای بشریت به نمایش گذاشته می گردد، آگاهی مردم از چالش های پیش روی بشریت افزایش یافته و خود را برای رویارویی با این چالش ها آماده می نماید.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی

یکی از اصلی ترین مواردی که قبل از بازدید باید در نظر گرفته باشید موقعیت مکانی نمایشگاه اکسپو دبی است. این نمایشگاه به علت رفاه حال مسافران در نزدیکی فرودگاه بین المللی آل مکتوم ساخته شده و می توانید به راحتی خود را به نمایشگاه برسانید. در اطراف نمایشگاه شاهد فعالیت هتل های مختلفی هستیم و می توانید متناسب با خواسته خود برترین مورد را برای اقامت خود انتخاب کنید.

نمایشگاه اکسپو دبی 2021 از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 میلادی و 9 مهر 1400 لغایت 11 فروردین شمسی برگزار می گردد. این نمایشگاه در زمینی بالغ بر 438 هکتار ساخته شده و 191 کشور حضور خود در آن را اعلام نموده اند.

تماشای های نمایشگاه اکسپو دبی

نمایشگاه اکسپو 2021 دبی حرف های بسیاری برای گفتن دارد و طبق گفته سازنده این نمایشگاه، اکسپو دبی در زمان افتتاح همه را در شگفتی فرو خواهد برد. این نمایشگاه تماشای های بی نظیر بسیاری را در دل خود جای داده که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- نمایشگاه اکسپو 2021 دبی بزرگترین گنبد پروجکشن 360 درجه را در خود جای داده است.

- این نمایشگاه بزرگترین رویداد دنیا عرب در کل تاریخ به شمار می رود.

- بزرگترین آسانسور دنیا در نمایشگاه اکسپو 2021 راه اندازی شده است که توانایی جابجایی 160 نفر به صورت همزمان را دارد.

- بزرگترین آبنمای دوطرفه که 32 متر طول داشته و در کتاب گینس رتبه دوم را از آن خود نموده است.

- غرفه عربستان سعودی با 7998 چراغ ال ای دی به عنوان بزرگترین زمین و سقف نورانی در این نمایشگاه شناخته می گردد که نام ویژن بر روی آن انتخاب شده است.

- بزرگترین صفحه ال ای دی در غرفه عربستان قرار گرفته است که در نوع خود بزرگترین در سطح دنیا شناخته می گردد.

- غرفه برزیل بزرگترین جلسه آموزشی ورزش جوجیتسو را در خود جای داده که در تاریخ 15 نوامبر 2021 بزرگترین جلسه آموزش جوجیتسو در دنیا را به ثبت خواهد رساند.

- بزرگترین پارک خورشیدی دنیا متعلق به این نمایشگاه است به گونه ای که اداره آب و برق دبی 464 مگاوات انرژی تجدید پذیر را از این پارک به اکسپو 2021 دبی عرضه خواهند کرد.

برنامه ریزی های نمایشگاه اکسپو 2021 دبی

برای نمایشگاه 2021 دبی برنامه ریزی های بسیاری اجرا شده است و طبق گفته ها تخمین زده شده که حدود 25 میلیون نفر در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد که 17 میلیون نفر از آنها را افراد خارجی تشکیل می دهند. از این رو دولت امارات تدابیر بسیاری را در زمینه اسکان و خدمات رسانی به این خیل جمعیت اندیشیده تا مسافران در طول سفر هیچگونه اذیتی را متحمل نشوند

چرا نمایشگاه اکسپو دبی؟

بازدید از نمایشگاه شاید برای بعضی لذت بخش نباشد اما باید بدانید که نمایشگاه اکسپو با سایر نمایشگاه ها تفاوت های چشمگیری دارد چرا که این نمایشگاه بخش های خدماتی متعددی داشته و به علت حضور فرهنگ های مختلف ملیتی در آن شما را غرق در خود خواهد ساخت. توجه داشته باشید که این نمایشگاه تنها برای تجار مناسب نیست و افراد معمولی هم از تفریحات ویژه ای که در آن وجود دارد بیشترین لذت را از آن خود خواهند کرد. این نمایشگاه به روزترین و جدیدترین اطلاعات را درباره تکنولوژی های پیشرفته دنیای در اختیارتان قرار می دهد و می توانید در قالب کوچکتر دنیا روبه رو را تصور کنید.

خرید بلیط هواپیما دبی

از آنجا که دبی در فاصله مناسبی از ایران قرار گرفته انتظار می رود که افراد بیشتری تمایل به سفر دبی داشته باشند. تور دبی یکی از برترین انتخاب ها برای بازدید از نمایشگاه اکسپو این شهر به شمار می رود چرا که با شرکت در این تور بدون هیچگونه نگرانی از رزرو هتل، بلیط، خدمات مسافرتی و… تنها به لذت بردن از سفر خود خواهید پرداخت و مسئولین تور مسئولیت کلیه امورات را به گردن خواهند گرفت. اما در صورتی که تمایل به شرکت در تور دبی نداشته باشید می توانید خودتان اقدام به خرید بلیط هواپیما دبی نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن به دبی برسید. بلیط هواپیما دبی در انواع مختلفی ارائه شده که هریک خدمات متفاوتی را در طول پرواز ارائه می نمایند و با مراجعه به سامانه اینترنتی سه کلیک می توانید با کلیه خدمات رزرو بلیط آشنا شده و یا به صورت 24 ساعته با کارشناسان شرکت ما در ارتباط باشید. شرکت ما برترین خدمات را با نازلترین مقدار هزینه ها در اختیار مسافران قرار داده و از این رو خواهید توانست سفری لذت بخش و بدون هیچگونه خطر را به همراه تور دبی تجربه کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "نمایشگاه اکسپو دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه اکسپو دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید