نرخ شیرینی شب یلدا افزایش یافته است؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه فروشان زنجان با اشاره به افزایش برخی اقلام اولیه مورد نیاز برای پخت شیرینی گفت: نرخ شیرینی شب یلدا افزایش نیافته است.

نرخ شیرینی شب یلدا افزایش یافته است؟

به گزارش، رسول محمدی در ارتباط با نرخ نامه های قنادی ها اظهار کرد: نرخ جدیدی در قیمت شیرینی اعمال نشده و هرآنچه بوده مربوط به گذشته است.

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه فروشان زنجان با اشاره به اینکه فعلا قیمت شیرینی افزایش نیافته و نرخ مربوط به گذشته است، شرح داد: پیش از این قیمت شیرینی آزاد بود، ولی بناست که پس از این قیمت گذاری جدیدی اعمال شود که فعلا رخ نداده است و قرار نیست تا شب یلدا شاهد گرانی شیرینی باشیم.

وی با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته نرخ دستمزد کارگر و موارد دیگری از جمله آب، برق و گاز افزایش یافته، اما نرخ شیرینی افزایش نیافته است، شرح داد: همین امر موجب ضرر واحد های قنادی شده است.

محمدی با اشاره به اینکه در نتیجه همین افزایش و تورم قیمت ها سه باب از واحد های قنادی اقدام به جمع آوری کرده اند، گفت: علت جمع آوری واحد ها نیز نداشتن صرفه اقتصادی برای صاحبان قنادی اعلام شده است.

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه فروشان زنجان همچنین از افزایش برخی از اقلام اولیه مورد نیاز برای پخت شیرینی خبر داد و شرح داد: برخی از اجناس وارداتی از جمله کاکائو، پودر نارگیل افزایش یافته است که همین افزایش قیمت نیز بار اقتصادی به قنادان تحمیل می کند.

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نرخ شیرینی شب یلدا افزایش یافته است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ شیرینی شب یلدا افزایش یافته است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید