معرفی برندگان فیپرشی و داوران کلیسای جهانی جشنواره کن

به گزارش انجمن آقای شرفی به نقل از ورایتی، جوایز فیپرشی به یک فیلم برتر از بخش مسابقه، یک فیلم برتر از بخش نوعی نگاه و یک فیلم برتر از بخش دو هفته کارگردانان یا هفته منتقدان تعلق می گیرد.

معرفی برندگان فیپرشی و داوران کلیسای جهانی جشنواره کن

جایزه فیپرشی بهترین فیلم بخش مسابقه اصلی به فیلم آلمانی تونی اردمان به کارگردانی مارن آدی کارگردان 39 ساله آلمانی رسید که با اقبال زیاد منتقدان روبه رو شده بود. این فیلم سومین فیلم بلند این کارگردان و درباره یک معلم موسیقی و دخترش است. ساندرا هولر و پیتر سیمونیشک بازیگران اصلی این فیلم بودند.

فیلم سگ ها به کارگردانی بوگدان میریکا از رومانی در بخش نوعی نگاه به عنوان فیلم برتر انتخاب شد. این فیلم زندگی در رومانی را در مرکز توجه قرار داده است.

فیلم Raw ساخته جولیا دوکورنو از فرانسه نیز به عنوان فیلم برتر در بخش هفته منتقدان یا دو هفته کارگردانان انتخاب شد و فیپرشی این بخش را برد.

داوران کلیسای جهانی نیز جایزه خود را به فیلم کانادایی فقط انتها دنیاست اهدا کردند. زاویه دولان کارگردانی این فیلم را برعهده داشته و ماریون کوتیار از بازیگران این فیلم بود. فیلم درباره نویسنده ای است که بعد از 12 سال ترک خانه بدون این که خبری از او باشد، بازمی شود تا با خانواده اش خداحافظی کند.

امشب برندگان جوایز اصلی در آخرین شب جشنواره شصت و نهم کن، معرفی می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "معرفی برندگان فیپرشی و داوران کلیسای جهانی جشنواره کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برندگان فیپرشی و داوران کلیسای جهانی جشنواره کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید