امتیاز منتقدان بین المللی به فیلم وحید جلیلوند

به گزارش انجمن آقای شرفی، با نمایش فیلم شب، داخلی، دیوار در جشنواره ونیز، جدیدترین ساخته وحید جلیلوند وارد جدول منتقدان بین المللی شد و میانه نمره 2.7 را از منتقدان 9 نشریه دریافت کرد.

امتیاز منتقدان بین المللی به فیلم وحید جلیلوند

به گزارش انجمن آقای شرفی، شب، داخلی، دیوار با نام انگلیسی Beyond The Wall در بخش مسابقه هفتاد و نهمین دوره جشنواره فیلم ونیز به نمایش گذاشته شد و با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدان همراه شد و در نهایت با معدل نمره 2.7 از 5 در میانه های جدول آثار بخش اصلی نمایش داده شده ، جای گرفت.

  • ببینید | اشک های فرشته حسینی برای نوید محمدزاده در ونیز
  • واکنش منتقد ورایتی به بازی نوید محمدزاده در شب داخلی دیوار

نشریه ایتالیایی Venezia News که اقدام به جمع آوری آرای منتقدان بین المللی درباره فیلم های بخش مسابقه اصلی جشنواره می نماید در جدول به روز رسانی شده خود فیلم شب، داخلی، دیوار را نیز وارد کرد و این فیلم بیشترین امتیازها را از منتقدان نشریه فیلم وردیکت (4.5) و هالیوود ریپورتر (4) دریافت کرد.

منتقدان نشریه فرانسوی لوموند و ال پائیس اسپانیا نیز به ترتیب با اعطای 1 و 1.5 ستاره از 5 ستاره کامل به فیلم جلیلوند واکنش نشان دادند و منتقد روزنامه لهستانی Rzeczpospolita هم فیلم جلیلوند را شایسته دریافت 3.5 ستاره دانست و منتقدان اسکرین و آبرزو هم 2 ستاره به این فیلم با بازی نوید محمدزاده دادند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می شود…

نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری خواه و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر بازیگران این فیلم هستند.

جدول امتیاز منتقدان بین المللی به 20 فیلم بخش رقابتی ونیز که تا به امروز به نمایش گذاشته شده اند

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز قدیمی ترین جشنواره سینمایی دنیا، از تاریخ 31 آگوست تا 10 سپتامبر (9 تا 19 شهریور) در ایتالیا در حال برگزاری است.

منبع: همشهری آنلاین

به "امتیاز منتقدان بین المللی به فیلم وحید جلیلوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیاز منتقدان بین المللی به فیلم وحید جلیلوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید