مدیران باشگاه ها برای 350 میلیارد به عنوان سقف بودجه توافقی نداشتند!

به گزارش انجمن آقای شرفی، موضوع سقف بودجه برای باشگاه های لیگ رجحان تبدیل به چالش تازه با متولیان فوتبال کشور شده است.

مدیران باشگاه ها برای 350 میلیارد به عنوان سقف بودجه توافقی نداشتند!

به گزارش گروه ورزشی انجمن آقای شرفی، دوم خرداد ماه امسال جلسه ای با حضور مدیران عامل و معاونین باشگاه های لیگ رجحان برگزار گردید. در انتها این جلسه صورتجلسه ای به امضای حاضرین در این جلسه رسید، اما این صورتجلسه حالا تبدیل به محل مناقشه مدیران فوتبالی شده است.

بعد از این جلسه بود که اعلام شد باشگاه های لیگ رجحان با سقف بودجه موافقت نموده اند و این قانون لازم الاجراست، اما موضوع مهم این بود که در این صورت جلسه هیچ عددی به عنوان رقمی که مورد تائید مدیران باشگاه ها باشد وجود ندارد.

در این صورتجلسه مدیران باشگاه ها با معین سازی سقف بودجه موافقت نموده اند و به فدراسیون فوتبال اختیار دادند که این سقف را تا تاریخی معین، اعلام نماید.

حالا اعلام مبلغ 350 میلیارد تومان برای سقف بودجه تیم های لیگ رجحان صدای بعضی از باشگاه ها را درآورده و آن ها به این رقم معترض هستند. از طرف دیگر فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد مدیران باشگاه ها این رقم را پذیرفته اند، اما در واقع در این جلسه توافقی برای رقم خاصی انجام نشده است؛ اما آنچه معین است باشگاه ها این اختیار را به کارگروه فدراسیون داده اند تا رقم مورد نظر را در نظر بگیرند.

با این حال به نظر می رسد این قانون کماکان محل مناقشه در فوتبال شده هر چند که نمایندگان کشورمان در آسیا با مبلغ بالاتری می توانند در لیگ برتر فعالیت نمایند.

نکته مهم اینجاست که برخلاف اظهار نظر بعضی از مسئولان فدراسیون، تعدادی از مدیران عامل در این جلسه غایب بودند و معاونان باشگاه ها این صورت جلسه را امضا کردند.

در این میان البته بعضی از باشگاه ها این رقم 350 میلیارد تومان را هم برای بستن تیم رقم بالایی می دانند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدیران باشگاه ها برای 350 میلیارد به عنوان سقف بودجه توافقی نداشتند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران باشگاه ها برای 350 میلیارد به عنوان سقف بودجه توافقی نداشتند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید