ماجرای پیشنهاد مسابقه انتخابی بین قاسمپور و کریمی به روایت رئیس کشتی جویبار

به گزارش انجمن آقای شرفی، رئیس هیئت کشتی جویبار می گوید که آنها دوست داشتند کامران قاسمپور به جای حضور در 86 کیلوگرم، یک وزن بالاتر با علیرضا کریمی کشتی انتخابی بگیرد.

ماجرای پیشنهاد مسابقه انتخابی بین قاسمپور و کریمی به روایت رئیس کشتی جویبار

به گزارش انجمن آقای شرفی، حسن یزدانی قهرمان المپیک 2016 ریو و دارنده سه مدال طلا، نقره و برنز دنیا، روز هفت تیر ماه باید در مصاف انتخابی با کامران قاسمپور قهرمان امیدهای سال 2018 امیدهای دنیا و قهرمان 2019 بزرگسالان آسیا کشتی بگیرد.

با توجه به سوابق حسن یزدانی که در چند سال اخیر ستاره کشتی ایران در میادین بین المللی بوده و اکنون نیز یکی از اصلی ترین امیدهای ورزش ایران برای کسب مدال طلای المپیک 2020 توکیو محسوب می گردد و همچنین به دلیل همشهری بودن دو کشتی گیر، قطعا مبارزه حساسی بین این دو به انجام خواهد رسید و این مبارزه خیلی ها را به سالن هفت تیر خواهد کشید.

در شرایطی که همت مسلمی مربی حسن یزدانی معتقد است کادرفنی تیم ملی نباید بین کشتی گیرش و کامران قاسمپور مسابقه انتخابی برگزار می کرد، اما رئیس هیئت کشتی جویبار روایت دیگری از ماجرا دارد.

سلمان قادری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی انجمن آقای شرفی در این خصوص گفت: این تصمیم کادرفنی تیم ملی بود که این دو با هم انتخابی بگیرند اما نظر شخصی من چیز دیگری بود که موضوع را با هیئت استان هم در میان گذاشتم و آنها هم همین نظر را داشتند. اینکه حسن یزدانی در 86 کیلوگرم بماند و بدون انتخابی به دنیای برود و در مقابل کامران قاسمپور به واسطه عملکرد خیلی خوبی که در مدت اخیر داشته و از هر مسابقه ای دست پر برگشته است، یک مسابقه انتخابی در 92 کیلوگرم با علیرضا کریمی بگیرد که سال جاری هیچ جا در ایران مسابقه انتخابی نگرفته است.

وی ادامه داد: به این شکل عدالت هم رعایت می شد و حتی اگر علیرضا کریمی هم این مبارزه انتخابی را می برد، دیگر هیچ حرف و حدیثی باقی نمی ماند. صرف نظر از اینکه کشتی گیران برای کدام شهر و کدام استان هستند، این نظر را داشتم و اگر دو کشتی گیر غیر مازندرانی هم بودند، حرفم همین بود.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به اینکه در این خصوص با غلامرضا محمدی هم صحبت نموده است، تاکید نمود: بعد از اینکه در این خصوص با رئیس هیئت حرف زدم و آنها هم موافق بودند، با غلامرضا محمدی هم صحبت کردم اما درنهایت تصمیم نهایی با کادرفنی تیم ملی است. به اندازه 80 میلیون ایرانی در این مملکت می تواند نظرات متفاوتی در خصوص کشتی وجود داشته باشد، اما چیزی که اهمیت دارد نظر کادرفنی تیم ملی است و ما قطعا به آن احترام می گذاریم. هر کسی که سرمربی تیم ملی باشد، کوشش می نماید بهترین تصمیم را برای تیم بگیرد، ما هم فقط نظرمان را می گوییم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ماجرای پیشنهاد مسابقه انتخابی بین قاسمپور و کریمی به روایت رئیس کشتی جویبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای پیشنهاد مسابقه انتخابی بین قاسمپور و کریمی به روایت رئیس کشتی جویبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید