لطیفی: استقلال تقویت و بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک شده است، مجیدی یک نقص را برطرف کند

به گزارش انجمن آقای شرفی، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد این تیم برای نیم فصل دوم تقویت و بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک شده است.

لطیفی: استقلال تقویت و بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک شده است، مجیدی یک نقص را برطرف کند

علی لطیفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی انجمن آقای شرفی، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با ذوب آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر، گفت: استقلال شایستگی خودش را به خوبی نشان داده و 38 امتیاز تا اینجای کار در لیگ برتر کسب کرده و با قدرت صدرنشین لیگ است. در سال های اخیر به یاد نمی آورم که استقلال چنین شرایطی داشته و این مسئله حاصل توانایی و زحمات بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه است.

نباید اعتماد به نفس تیمی که در صدر جدول قرار گرفته است را پایین بیاوریم. وی با بیان این جمله شرح داد: حقیقت این است که استقلال یکی از بهترین و کامل ترین تیم ها است و به اعتقاد من کمبود بازیکن ندارد. دو بازیکن با کیفیت خارجی در این تیم حضور دارند که یامگا بهترین بازیکن نیم فصل اول بود، بازیکنان خارجی با تجربه و جوان در کنار هم قرار گرفته و عملکرد خوبی نشان داده اند. برای نیم فصل طبق خواسته کادر فنی حردانی و یک هافبک ازبک اضافه شده که باید شرایط و کیفیتش را در مسابقات ببینیم. آن چیزی که مسلم است تیم در جابجایی تقویت شده و باید در نیم فصل دوم حتی بهتر از نیمه اول لیگ ظاهر شود. نمی شود این مسئله را فراموش کرد که در نیم فصل بازیکنان با کیفیت زیادی پیدا نمی شود و همین که دو بازیکن مورد نظر مجیدی جذب شدند اتفاق خوبی است.

مهاجم پیشین استقلال گفت: استقلال همچنان می تواند با طراوت و شادابی بیشتری بازی و با این مهره های با کیفیت و پرتعدادی که در اختیار دارد صدر جدول را تا پایان فصل حفظ کند. این تیم باید مدعی قهرمانی در هر دو جام باشد. سال ها چنین تیم کاملی در استقلال شکل نگرفته بود و حالا همه چیز برای قهرمانی مهیا است. با حمایت هواداران و اتحاد مدیریت، کادر فنی و بازیکنان قطعا این تیم از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک تر است.

لطیفی یادآور شد: تنها نکته ای که وجود دارد این است که استقلال نتیجه گرا بازی می کند و فوتبال مالکانه ای ارائه نمی دهد. فرهاد مجیدی برای نیم فصل دوم در صورتی که قهرمانی می خواهد این نقص را برطرف کند، هرچند نتیجه گرا بودن امر بدی نیست و خودش یک نوع تاکتیک است. از لحاظ دفاعی استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است و باید از این بابت به کادرفنی تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لطیفی: استقلال تقویت و بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک شده است، مجیدی یک نقص را برطرف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطیفی: استقلال تقویت و بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک شده است، مجیدی یک نقص را برطرف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید