ضرورت ارتقای ظرفیت خدمت رسانی به بیماران کرونایی

به گزارش انجمن آقای شرفی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در بازدید از بیمارستان امیرالمومنین بر ضرورت ارتقای ظرفیت خدمت رسانی به بیماران کرونایی در این بیمارستان تاکید نمود.

ضرورت ارتقای ظرفیت خدمت رسانی به بیماران کرونایی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری انجمن آقای شرفی از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دکتر سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران به همراه دکتر سیدحمید جمال الدینی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور در بیمارستان امیرالمومنین از بخش های مختلف این بیمارستان بویژه کادر درمانی ارائه دهنده به بیماران کرونایی با هدف ارتقای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا بازدید کردند.

به گفته دکتر آقامیری، در این بازید علاوه بر پیگیری و آنالیز مسائل پرسنل حاضر در بخش مراقبت از بیماران کرونایی، در مورد ایجاد زیرساخت ارائه خدمات بیمارستانی از جمله بحث ایجاد مرکز تشخیص سرطان و تکمیل ظرفیت تصویربرداری و آنژیوگرافی با توجه به موقعیت سوق الجیشی این بیمارستان بحث و گفتگو شد.

وی اضافه کرد: از آنجا که این بیمارستان 100 تخت فعال دارد به عنوان بیمارستان پشتیبان بحران در شهرداری منطقه 16 انتخاب و امکان استفاده از شرایط خاص غیر از ظرفیت موجود را دارد.

دکتر آقامیری در انتها، ضمن تاکید بر دستورالعمل حمایتی کادر درمانی بر تسریع اجرای مصوبه حمایتی گروه مرتبط با بیماران کرونایی تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "ضرورت ارتقای ظرفیت خدمت رسانی به بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ارتقای ظرفیت خدمت رسانی به بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید