صندلی لرزان مدیریت باشگاه استقلال؛ 8 مدیرعامل در 5 سال!

به گزارش انجمن آقای شرفی، در حالی که احمد مددی پیش از رسیدن به یک سال مدیرعاملی در باشگاه استقلال عطای حضور در راس یکی از پرطرفدارترین باشگاه های استقلال را به لقایش بخشید، بعنوان هشتمین مدیری لقب گرفت که در پنج سال گذشته در این باشگاه زمام امور را در دست داشته اند.

صندلی لرزان مدیریت باشگاه استقلال؛ 8 مدیرعامل در 5 سال!

احمد مددی در تاریخ نهم مهرماه سال گذشته پس از اینکه احمد سعادتمند از هیئت مدیره خواست مددی دیگر معاون ورزشی باشگاه استقلال نباشد پس از 24 ساعت بعد از نوشتن این نامه به نام مدیرعامل باشگاه از سوی اعضای هیئت مدیره منصوب شده و احمد سعادتمند از این نام کنار گذاشته شد. مددی اگر 12 روز دیگر در باشگاه استقلال به فعالیتش ادامه می داد عمر مدیریتش به یکسال می رسید. اما بررسی تغییرات مدیرعاملی در باشگاه استقلال طی سال های 95 تا 1400 مشخص می کند این باشگاه در این مدت 8 مدیر عامل را در مهمترین پست این مجموعه به خود دیده است.

درست از زمانی که بهرام افشارزاده در تاریخ دوازدهم مردادماه سال 1395 از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال کناره گیری کرد، رضا حسنی خو رئیس وقت حراست وزارت ورزش در تاریخ 13 مرداد 1395 به این نام منصوب شد. البته عمر مدیریت او که تحت نام سرپرستی مدیرعاملی بود تنها 72 ساعت به طول انجامید و در تاریخ 16 مرداد 1395 از این سمت کناره گیری کرد.

پس از حسنی خو و یک روز بعد در تاریخ 17 مرداد همان سال سیدرضا افتخاری مدیرعاملی باشگاه استقلال را با حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان در دست گرفت. او تا تاریخ 27 تیر 1397 در این سمت ماند سومین مدیرعامل باشگاه استقلال از سال 95 تا 97 بوده باشد.

پس از کناره گیری افتخاری، امیرحسین فتحی در همان روز 27 تیر سال 97 طی حکمی از سوی مسعود سلطانی فر به این نام منصوب شد. فتحی تا 19 آذر 1398 به نام مدیرعامل باشگاه استقلال در این مجموعه کار کرد تا انتها از این سمت کنار رفت.

دو روز بعد از او در تاریخ 21 آذر سال 98 ناماعیل خلیل زاده به نام سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شد، اما این انتصاب کمتر از سه ماه بیشتر به طول نیانجامید تا ناماعیل خلیل زاده در تاریخ 6 اسفند 1398 کنار رفته و جای خود را به علی فتح الله زاده بدهد. البته فتح اله زاده روز هفتم اسفند سال 98 ششمین مدیرعامل باشگاه استقلال از سال 95 تا به امروز بود که او هم ظرف کمتر از سه هفته در تاریخ اول فروردین 1399 به دلیل بیماری کرونا و پاره ای مسائل شخصی از این نام کناره گیری کرد.

پس از فتح الله زاده هم احمد سعادتمند 9 روز بعد در تاریخ دهم فروردین 1399 سکان هدایت باشگاه استقلال را در دست گرفت ولی او هم در تاریخ نهم مهرماه سال گذشته با بیانیه شدیداللحن هیئت مدیره از این نام کنار گذاشته شد تا در تاریخ دهم مهرماه سال99 احمد مددی معاونت ورزشی وقت باشگاه استقلال هشتمین مدیرعامل استقلال طی سال های 95 تا 99 باشد.

احمد مددی هم روز شنبه 27 خرداد از این نام کناره گیری کرد و حالا استقلال منتظر معرفی نهمین مدیرعامل خود طی پنج سال گذشته خواهد بود. وضعیتی عجیب و غیر قابل باور برای باشگاهی با میلیون ها طرفدار که کمترین ثبات را در مهم ترین پست خود طی پنج سال گذشته تجربه کرده است. شاید در این زمینه بتوان گفت استقلال در جمع همه باشگاه های فوتبالی کشور رکورددار است که تقریبا دو برابر سالهای سپری شده در باشگاهش مدیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "صندلی لرزان مدیریت باشگاه استقلال؛ 8 مدیرعامل در 5 سال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی لرزان مدیریت باشگاه استقلال؛ 8 مدیرعامل در 5 سال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید