شاهین بوشهر افت روحی داشته است، این تیم در لیگ برتر می ماند

به گزارش انجمن آقای شرفی، عبدالله ویسی عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از مسابقه شاهین شهرداری بوشهر و فولاد خوزستان از هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور گفت: تیم فولاد از تیم های خوب فوتبال کشور است و همیشه در فصول مختلف تیم خوبی بوده است.

شاهین بوشهر افت روحی داشته است، این تیم در لیگ برتر می ماند

وی با اشاره به اینکه در مقابل تیم قوی مثل فولاد باید فولادین بازی کنیم افزود: کوشش می کنیم تا در بازی فردا اولین سه امتیاز خود را در لیگ برتر کسب کنیم و به طرفداران هدیه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه امیدواریم فردا شرمسار طرفدارانمان نشویم افزود: در بازی مقابل ماشین سازی و خوشه طلایی دو بازی متفاوت را داشتیم. در مقابل خوشه طلایی برگشت خوبی به بازی داشتیم و عالی بود.

وی تاکید نمود: با بازیکنان هم قسم شده ایم که بتوانیم بازی های خوبی را ارائه کنیم و با کسب امتیازات لازم تماشاگران را خرسند کنیم و از شرمندگی آنها در بیاییمو فردا با تمام توان خود بازی خواهیم کرد و با استفاده از بهترین نفراتمان کوشش می کنیم نتیجه لازم را بگیریم.

ویسی افزود: برای جذب خالد شفیعی و محمد قاضی با باشگاه صحبت نموده ام و با یکی از این بازیکنان صحبت شده است ولی هنوز توافق کامل حاصل نشده است و قاضی با نساجی قرارداد رسمی دارد و کمیته انضباطی باید در خصوص او رای دهد.

وی با اشاره به اینکه برای جذب دانیال ماهینی نیز کوشش شده است، افزود: ماهینی بازیکن شهر بوشهر است و از ما پول می خواست و ما نتوانستیم تامین کنیم. او دو سال بازی ننموده و جذب او ریسک بزرگی است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: پیمان شیرزادی دیر به تمرینات اضافه شده است و به خاطر شریاط بدنی در اختیار بدنساز تیم است تا به تیم برسد. بدنساز ما از جمع ما جدا دشه است و به دنبال یک یاری مربی برای کارهای بدنی و فنی هستیم.

وی در ارتباط با اسپانسر این تیم نیز اعلام کرد: این مسائل مربوط به باشگاه است ولی امیدواریم تا سه شنبه در خصوص اسپانسر شاهد خبرهای خوبی باشیم و مردم هم از این اتفاق خرسند شوند.

ویسی در خصوص وضعیت تیم شاهین بوشهر و نتایج این تیم افزود: تیم ما یک نیم سکته را زده است و امیدواریم به سکته کامل نرسیم. بوشهری ها عاشق فوتبال هستند و حق دارند که تیمشان خوب باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با برد مقابل فوتبال خاطرات تلخ گذشته فراموش گردد افزود: تیم شاهین بوشهر چه من باشم و چه نباشم در لیگ برتر می ماند و مردم نگران نباشند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: یک امتیاز هم مقابل فولاد خوزستان خوب است ولی ما برای سه امتیاز می جنگیم و با وجود بازی سختی که داریم به دنبال پیروزی هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شاهین بوشهر افت روحی داشته است، این تیم در لیگ برتر می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین بوشهر افت روحی داشته است، این تیم در لیگ برتر می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید