سوئیت ساحلی کیش

به گزارش انجمن آقای شرفی، سلام نو: جزیره کیش یکی از متنوع ترین نقاط جهانگردی به لحاظ جاذبه و اقامت است و هر سال دو میلیون مسافر و جهانگرد را به خود جذب می نماید. این مقصد بی نظیر در جنوب ایران و در شهرستان بندر لنگه استان دیدنی هرمزگان واقع شده و با وسعت 91.5 کیلومتر مربعی و جمعیت 40000 نفری خود سهم قابل توجهی از حجم جهانگردی جنوب را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که مسافران زیادی ترجیح می دهند برای اقامت به هتل و هتل آپارتمان مراجعه نکنند و اقامت خود را در سوئیت بگذرانند، در ادامه به سوئیت ساحلی کیش پرداخته می گردد.

سوئیت ساحلی کیش

ویژگی های سوئیت خوب و تفاوت آن با آپارتمان و ویلا

برای تکمیل اطلاعات درباره سوئیت ساحلی کیش بهتر است بیشتر درباره ویژگی های یک سوئیت خوب و تفاوت آن با فضاهای اقامتی نظیر ویلا و آپارتمان بدانیم. سوئیت مشابه یک خانه بسیار کوچک است که از اتاق های بزرگ و کوچک متصل به یک دیگر تشکیل شده و به طور معمول فضاهای اصلی آن شامل نشیمن، اتاق خواب و سرویس های بهداشتی است و در برخی یک آشپزخانه نقلی نیز در نظر گرفته می گردد. احتیاج به توجه است که سوئیت ها دارای امکانات زیاد و حیاط نیستند و به عنوان یک ساختمان مستقل قلمداد نمی شوند.

با توجه به اینکه آپارتمان فضایی است که در آن تمام امکانات و چندین اتاق به علاوه آشپزخانه و سرویس های بهداشتی وجود دارد و ویلا نیز فضایی است که به عنوان یک خانه مستقل دارای حیاط، استخر و زمین بازی است، بهتر تفاوت سوئیت با این دو فضا درک می گردد. سوئیت ساحلی کیش به سوئیت هایی گفته می گردد که در خط یا نوار ساحلی خلیج همواره فارس واقع شده و عموما احتیاجهای ابتدایی مسافر و توریست را به خوبی پاسخ می دهد و برای گذراندن ساعاتی در ساحل و آرامش پیدا کردن بعد از شنا عالی تلقی می گردد.

سوئیت ساحلی برای چه کسانی مناسب است

سوئیت ساحلی کیش به کار کسانی می آید که تمایل دارند هزینه سفر خود را کاهش بدهند یا بخش اعظمی از بودجه خود را صرف تفریحات هیجان انگیز آبی و غیر آبی در کیش نمایند، به همین جهت اقامتی کوتاه با حداقل امکانات در فضایی ساحلی را بیشتر از اقامت در هتل، هتل آپارتمان و ویلا می پسندند. البته احتیاج به توجه است که سوئیت های ساحلی همان طور که از نام شان پیدا است در نوار ساحلی قرار دارند و از مرکز خرید و رستوران ها که در نقاط مرکزی تر کیش واقع شده اند فاصله دارند و برای رسیدن به این نقاط بهتر است هزینه رفت وآمد در نظر گرفته گردد.

  • برای ورود به سوئیت ساحلی کیش احتیاج به کارت شناسایی است پس همراه داشتن آن را به یاد داشته باشید.
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، اتاق خواب و مبلمان از ابتدایی ترین امکانات یک سوئیت هستند.
  • ساعت ورود به سوئیت ها 12 ظهر و ساعت خروج 14 بعد از ظهر روز بعد است و به میزانی که بیشتر از زمان معین شده بمانید، هزینه ساعات اضافی دریافت می گردد.
  • با رزرو محل اقامت خود در مبدأ، بدون دغدغه به سفر بپردازید.
منبع: دیجیاتور

به "سوئیت ساحلی کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوئیت ساحلی کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید