ساعت هوشمند لوکس تگ هویر

به گزارش انجمن آقای شرفی، Tag Heuer سازنده ساعت های هوشمند لوکس، به تازگی دو مدل ساعت هوشمند تازه عرضه نموده است که امیدوار است مورد توجه بازار لوکس قرار گیرد. Tag Heuer Connected Caliber E4 در دو مدل و 45 میلی متری عرضه می گردد. جدا از میزان، چندین ویژگی دیگر این دو مدل را از یکدیگر متمایز می نماید.

ساعت هوشمند لوکس تگ هویر

به گزارش انجمن آقای شرفی مدل اصلی این ساعت هوشمند با نام Carrera Connected و چندین ساعت هوشمند دیگر، پیشگامان ساعت هوشمند لوکس این برند بودند. اما زوج آخر این برند شباهت چندانی با پیشینیان خود نداشتند. مدل 45 میلی متری این ساعت هوشمند با بند ها و طراحی های مختلفی عرضه می شوند. مدل 42 میلی متری این ساعت هوشمند نیز دارای یک بدنه فولادی با چندین بند مختلف می باشد.

مدل 45 میلی متری ساعت هوشمند Tag Heuer دارای یک صفحه نمایش 1.39 اینچی و پردازنده اسنپدراگون +Wear 4100 کوالکام است. این ساعت دارای سیستم عامل Wear OS 2 گوگل می باشد و تا اواخر سال جاری به روزرسانی بعدی Wear OS 3 را نیز دریافت خواهد نمود. مدل 45 میلی متری ساعت هوشمند تگ هویر، دارای حسگر ضربان قلب، NFC برای پرداخت های موبایلی، ارتفاع سنج، قطب نما و GPS است.

باتری 430 میلی آمپر ساعتی آن می تواند یک روز کامل با فعالیت هایی مانند 5 ساعت ردیابی دوام بیاورد. مدل 42 میلی متری ساعت هوشمند Tag Heuer از نظر پردازنده، نرم افزار و سایر ویژگی های سخت افزاری با مدل 45 میلی متری یکسان است، اما دارای یک باتری کوچک با ظرفیت 330 میلی آمپر ساعت است. قیمت این ساعت هوشمند از 1800 تا 2500 دلار متغیر است و مدل 45 میلی متری با روکش تیتانیوم گران ترین مدل آن است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "ساعت هوشمند لوکس تگ هویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند لوکس تگ هویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید