مزایا و کاربرد انواع سایبان برقی مغازه و خودرو

به گزارش انجمن آقای شرفی، امروزه سایبان برقی به یکی از پرکاربردترین وسایل در مغازه ها، هتل ها، ویلاها ، رستوران ها و فروشگاه ها تبدیل شده است. در هتل ها و ویلاها، برای ایجاد مکانی مناسب برای پیک نیک در فضای باز، از سایبان های برقی استفاده می گردد.

مزایا و کاربرد انواع سایبان برقی مغازه و خودرو

مغازه داران و فروشگاه ها با توجه به فضای محدودی که برای نگهداری از تمامی وسایل دارند، رو به محیط های باز آورده اند. این افراد به دلایلی مثل تابش مستقیم نور خورشید، بارش برف و غیره، از انواع سایبان برقی مغازه استفاده می نمایند.

سایبان برقی خودرو، یکی دیگر از انواع سایبان ها به شمار میرود که امروزه در پارکینگ های رو باز، مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر قصد دارید برای مغازه، فروشگاه یا خودرو خود، سایبان برقی بخرید؛ پیشنهاد می کنیم تا خاتمه این نوشته با ما همراه باشید. ما در مقاله قصد داریم شما را با انواع سایبان برقی مغازه و خودرو آشنا نموده و شما را در خرید آن ها هدایت کنیم.

سایبان برقی مغازه ، برترین انتخاب برای محافظت از اجناس

سایبان های برقی مغازه با توجه به سادگی که دارد، در عین حال یکی از پرکاربردترین وسایل در فروشگاه ها به حساب می آیند. با توجه به برقی بودن آن، دیگر نیازی نیست که مانند گذشته با استفاده از میله اهرمی آن را باز و بسته کنید. سایبان برقی مغازه را می توانید تنها با استفاده از یک ریموت و کنترل از راه دور باز و بسته کنید.

اغلب فروشگاه ها، محصولات خود را در ویترین برای مشاهده مشتری قرار می دهند اما تابش نور خورشید باعث می گردد اجناس دچار رنگ پریدگی شوند. بعلاوه بارش برف و باران، شیشه ویترین مغازه و فروشگاه را کثیف می نماید؛ بنابراین استفاده از سایبان برقی مغازه، می تواند برترین انتخاب برای محافظت از اجناس ویترین دانست.

انواع سایبان برقی مغازه

سایبان برقی مغازه، دارای انواع مختلفی بوده و هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فردی دارد. از جمله انواع آن می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سایبان بازویی (سایبان برقی)
  • سایبان کالسکه ای
  • سایبان پوششی
  • سقف متحرک برقی

جنس انواع سایبان برقی مغازه

  • برزنتی
  • پلی استر (پنبه)
  • پی وی سی

البته گفتنی است که نوع جنس پارچه سایبان برقی مغازه، با توجه به سلیقه مشتری و جایگاه فروشگاه قابل تغییر است.

سایبان برقی خودرو

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از خودرو، یکی از مشکلاتی که تمامی افراد دارند، کمبود جای پارک است. یکی از راهکار های این مشکل، استفاده از محیط و فضاهای باز است. بعضی از ساختمان های مسکونی و تجاری دارای پارکینگ بوده اما در محیطی مسقف قرار ندارند؛ در چنین مواردی، شما می توانید از سایبان برقی خودرو بهره ببرید. سایبان برقی خودرو مزایا بسکمک دارد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جلوگیری از تابش مستقیم خورشید: استفاده از سایبان برقی خودرو موجب گشته تا دیگر نگران تابش مستقیم آفتاب نباشید. تابش مستقیم نور خورشید، باعث آفتاب سوختگی و ایجاد لکه هایی بر روی ماشین می گردد.

محافظت از بارش تگرگ و باران: یکی دیگر از عوامل طبیعی که باعث کثیفی و خرابی بدنه خودرو می گردد، بارش تگرگ و باران است. با استفاده از سایبان برقی، خودرو در محافظت کامل قرار می گیرد.

حفظ دمای خودرو: حفظ دمای داخلی در تابستان و زمستان یکی دیگر از فواید استفاده از سایبان برقی ماشین می باشد.

خرید سایبان برقی مغازه و خودرو از سایه برگ

حال که با مزایا، کاربرد و انواع سایبان برقی مغازه و خودرو آشنا شدید، می توانید با دید بازتری اقدام به خریداری آن کنید. پیشنهاد ما به شما برای خرید انواع سایبان برقی، مجموعه سایه برگ است. سایه برگ طراح و فراورینماینده انواع سقف متحرک و سایبان برقی با سال ها تجربه در این زمینه است.

شما می توانید با برترین قیمت و کیفیت، انواع سایبان برقی مغازه و خودرو را از سایه برگ خریداری نموده و تمامی مراحل راه اندازی و نصب را به تکنسین های مجرب این مجموعه بسپارید. در ادامه قصد داریم بعضی دیگر از خدمات مجموعه سایه برگ را به شما معرفی کنیم.

پنجره گیوتینی

از دیگر خدمات سایه برگ، می توانیم به پنجره های برقی یا شیشه های گیوتینی که بسیار مدرن، پیشرفته و مجذوب کننده هستند، اشاره کنیم. شیشه گیوتینی، یک نوع پنجره است که به صورت عمودی و افقی (کشویی)، به وسیله یک ریموت کنترل، باز و بسته می گردد. این پنجره ها معمولاً از جنس پی وی سی ساخته می شوند و برای کنترل نور و حفظ حریم خصوصی در محیط داخلی مناسب می باشند.

از دیگر ویژگی های پنجره گیوتینی، می توان به امکانات مانیتورینگ دما و رطوبت محیط، کنترل اتوماتیک تهویه، کاهش صدا و افزایش امنیت با استفاده از قفل های الکترونیکی اشاره نمود. بعلاوه این نوع از پنجره ها به علت طراحی خاص و مدرن که دارند، به عنوان یکی از گزینه های محبوب در ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی ساختمان ها به شمار میرود.

سایبان جمع شونده

سایبان های جمع شونده در طیف وسیعی از مقدار ها و سبک ها در سایه برگ موجود است و می توان از آنها برای پوشش پاسیو، عرشه و سایر فضاهای باز استفاده کرد. این سایبان ها را می توان در صورت عدم استفاده با کمک موتور الکتریکی یا میل لنگ دستی جمع کرد.

انواع سقف متحرک

همانطور که گفتیم، مجموعه سایه برگ فراوری نماینده و طراح انواع سقف متحرک و سایبان برقی است. در ادامه قصد داریم بعضی از انواع پرفروش و محبوب سقف های متحرک را که به وسیله این مجموعه فراوری و طراحی می گردد، به شما معرفی کنیم.

سقف متحرک پاسیو: طراحی این سایبان ها به شکلی است که در کنار یک ساختمان یا سازه مستقل متصل می شوند تا بر روی پاسیو یا فضای بیرون از خانه، سایه ایجاد نمایند. آن ها می توانند جمع شونده یا ثابت باشند و در مقدار ها و سبک های مختلفی در سایه برگ موجود می باشند.

سقف متحرک استخر: یکی از مجذوب کننده ترین و پرکاربردترین سقف های جمع شونده، سقف متحرک استخر است. این نوع سقف به راحتی با ریموت کنترل باز و بسته می گردد و آلوده شدن آب استخر جلوگیری می نماید.

سقف متحرک رستوران: امروزه بسکمک از کافه ها، رستوران ها و فود کورت ها، جهت زیباسازی محوطه، از انواع سقف متحرک یا اسکای روف استفاده می نمایند. شما می توانید تمامی مراحل نصب و راه اندازی سقف متحرک رستوران را به تکنسین های حرافه ای سایه برگ بسپارید.

کلام آخر

ما در این نوشته شما را با انواع سایبان برقی مغازه و خودرو آشنا کردیم. امیدواریم این نوشته توانسته باشد، شما را در انتخاب برترین سایبان برقی مغازه و خودرو کمک دهد. در سرانجام پیشنهاد می کنیک برای مشاهده نمونه کارها و پروژه های مجموعه سایه برگ، به وب سایت آن مراجعه کنید. همانطور که گفتیم، این مجموعه در طراحی و فراوری انواع سایبان برقی و سقف متحرک، تخصص دارد.

منبع: اتاق

به "مزایا و کاربرد انواع سایبان برقی مغازه و خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایا و کاربرد انواع سایبان برقی مغازه و خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید