ذوالفقارنسب رئیس انجمن فوتبال هفت نفره می ماند؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین پیرامون احتمال اعزام تیم فوتبال هفت نفره به جام جهانی و بعلاوه شرایط ادامه همکاری با رئیس انجمن این رشته توضیحاتی را ارائه کرد.

ذوالفقارنسب رئیس انجمن فوتبال هفت نفره می ماند؟

سید محمدشروین اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی انجمن آقای شرفی، درباره احتمال اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به رقابت های جام جهانی 2022 در اسپانیا گفت: ما در هیئت رئیسه فدراسیون مصوباتی داریم که براساس آنها، کارها را اولویت بندی می کنیم. اولویت فدراسیون حضور پیروز ورزشکاران و تیم ها در بازی های پاراآسیایی 2022 هانگژو و پارالمپیک 2024 پاریس است. بر همین اساس برنامه ها و اردوها اجرا می گردد. البته به رشته های دیگر نیز توجه داریم و طبق همین موضوع، اردوی تیم فوتبال هفت نفره در مراحل مختلف برگزار می گردد.

وی ادامه داد: برای اعزام این تیم صحبت هایی شد و مسئولان انجمن در حال پیگیری هستند. فکر می کنم نهایتاً تا شنبه شرایط اعزام این تیم تعیین خواهد شد.

بیژن ذوالفقارنسب رئیس انجمن فوتبال هفت نفره چند روز قبل به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون و بعلاوه رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شد. آیا این مشغله کاری به انجمن مربوطه آسیب نمی زند؟ اسبقیان در پاسخ به این سوال گفت: ذوالفقارنسب خودش استاد است و می تواند خودش در این باره تشخیص بدهد. باید زمان بدهیم و ببینیم چه پیش می آید. به هر حال او از سرمایه های ورزش و یک انسان اخلاق مدار است. ذوالفقارنسب تا به امروز در همه جلسات حضور داشته، اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد. اگر احساس کند که انجمن از این شرایط آسیب می بیند، خودش تصمیم گیری می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ذوالفقارنسب رئیس انجمن فوتبال هفت نفره می ماند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالفقارنسب رئیس انجمن فوتبال هفت نفره می ماند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید