دبیر: در اساسنامه فدراسیون ها رئیس هیچ کاره است، مالیات را از کدام منبع تامین کنیم؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، رئیس فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه ابلاغی وزارت ورزش دست رئیس را برای کار کردن می بندد.

دبیر: در اساسنامه فدراسیون ها رئیس هیچ کاره است، مالیات را از کدام منبع تامین کنیم؟

به گزارش گروه ورزشی انجمن آقای شرفی، علیرضا دبیر در خصوص اعزام تیم ایران به آمریکا، بیان کرد: به صورت کلی می گویم اگر کشتی گیران ما با نفرات برتر جهان مبارزه نمایند این به نفع ماست به خصوص اگر در مسابقات بین المللی باشد چراکه باختن در مسابقات بین المللی باعث می گردد که کشتی گیران به نقاط ضعف و قوت خود و حریفانشان پی ببرند و در مسابقات اصلی این موضوع رمز پیروزی آن ها خواهد شد.

رئیس فدارسیون کشتی بعلاوه درباره ابلاغ اساسنامه مشترک فدراسیون های ورزشی، توضیح داد: چند وقتی است که اساسنامه تازه فدراسیون ها به وسیله وزارت ورزش ابلاغ شده، اما فدراسیون کشتی در دوره قبل یک اساسنامه جدا و مورد تأیید اتحادیه جهانی را مصوب کرد و اگر بخواهیم اساسنامه وزارت ورزش را انجام دهیم در بحث بین المللی حتما به مشکل خواهیم خورد. آیین نامه ارائه شده از سوی وزارت ورزش عملا رئیس فدراسیون را هیچ کاره نموده و در واقع دست رئیس فدراسیون را برای کار کردن می بندد.

دبیر یکی از اصلی ترین دغدغه های خود را موضوع بودجه کشتی و مالیات خواند و گفت: نزدیک به 9 میلیارد پاداش کشتی گیران بوده که تقریبا باید 900 میلیون آن را به عنوان مالیات بپردازیم، به هرحال فدراسیون که نمی تواند از جوایز قهرمانان کم کند و این مالیات بر گردن فدراسیون می ماند، ما این مالیات را از کدام منبع باید تأمین کنیم؟

وی ادامه داد: موضوع دیگری که وجود دارد اینکه ما تا سال 97 مفاصه حساب گرفتیم، اما برای سال 98 نزدیک به دو نیم میلیارد تومان مالیات برای ما حساب نموده اند و این مالیات در حالی برای ما محاسبه شده که بودجه بسیار کمی می گیریم و باید از آن بودجه کم این مبلغ بسیار زیاد را نیز به عنوان مالیات پرداخت کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی هزینه های بسیار بالایی دارد و ما فقط برای مسابقات نروژ نزدیک به 110 هزار یورو هزینه ثبت نام و هتل دادیم، وزارت ورزش و جوانان باید بودجه کشتی را بدهد، در غیر این صورت ما برای اجرای ادامه برنامه های خود حتما با مشکل روبرو خواهیم شد. موضوع دیگر اینکه ما سال جاری بیش از یک میلیارد به هیات های استانی خود یاری کردیم و اگر وزارت ورزش بودجه ما را بدهد می توانیم بیشتر به آن ها یاری و در امر تجهیز باشگاه ها و اهدای تشک کشتی به سراسر کشور بهتر عمل کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دبیر: در اساسنامه فدراسیون ها رئیس هیچ کاره است، مالیات را از کدام منبع تامین کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: در اساسنامه فدراسیون ها رئیس هیچ کاره است، مالیات را از کدام منبع تامین کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید