هتل های 2 ستاره باتومی و لذت تنوع در سرزمینی آسیایی

به گزارش انجمن آقای شرفی، اگر بخواهید به شهری از ایران و یا کشوری دیگر سفرکنید، احتیاج است که اطلاعات کلی از بعضی موارد داشته باشید. اطلاعاتی چون زبان مردم این شهر، پول رایج در باتومی، خریدهایی که می توانید به عنوان یادگاری از این شهر به همراه ببرید، شرایط جوی این شهر، بهترین زمان و فصل برای سفر شما و علی الخصوص مرکز آن، وسایلی که می توانید برای رفت و آمد در شهر از آن ها بهره ببرید ولی علاوه بر تمام این ها اگر شما انتخاب خود را انجام داده اید و یکی از گزینه های قطعی شما برای سفر، باتومی است باید در خصوص محل های اقامتی این شهر اطلاعاتی جامع و کامل تهیه نمایید تا به مسئله ای در زمان اقامت خود برخورد نکنید. این که بدانید چه نوع محل های اقامتی در شهر وجود دارد و یا اینکه برای هر کدام از آن ها چه هزینه ای احتیاج دارید تا پرداخت کنید و یا از چه امکاناتی بهره خواهید برد، از اولین احتیاجهای اطلاعاتی شما از این مکان ها خواهد بود. برای اینکه بهترین ها را انتخاب کنید احتیاجمند این هستید که کامل ترین اطلاعات را کسب نمایید تا از طریق آن بتوانید ارجح ترین انتخاب را داشته باشید با جستجویی در اینترنت خواهید توانست به یک سری از این موارد دست پیدا کنید. خیلی از افراد هستند که برای هتل و محل اقامتی خود بهترین انتخاب ها و با کمترین هزینه را خواستارند ولی در ابتدا باید مطلع باشید که عموماً چنین محل هایی با هزینه های اقامتی بالا پذیرای شما خواهند بود ولی باز هم کوشش این مقاله بر این است که شمارا با هتل هایی با هزینه های میانه و امکانات رفاهی نسبتاً خوب آشنا نماید. خودتان اطلاع دارید که هتل ها به درجه های مختلف دسته بندی می شوند. یکی از مواردی که با آن ها به تقسیم بندی هتل ها می پردازند، ستاره ها هستند. هتل های لوکس و 5 ستاره که محل های با امکانات رفاهی بسیار عالی و بعلاوه مبالغ دریافتی به نسبت بالاتری هستند. بعد از آن هتل هایی با 4 ستاره قرار می گیرند که درجه ارائه خدمات در آن ها کمی پایین تر است و بعلاوه هزینه اقامتی در آن ها کمتر خواهد بود و اما در درجه بعدی هتل هایی با سه ستاره هستند. در فهرستی که شما در پایین با آن در زمان سفر به گرجستان آشنا خواهید شد ما به معرفی هتل های 2 ستاره باتومی می پردازیم و آن ها در جایگاه پول پرداختی شما، امکانات رفاهی هتل ها و محل قرارگیری آن ها و سایر مسائل با یکدیگر مقایسه می نماییم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را بعد از مطالعه بهترین هتل های 2 ستاره باتومی داشته باشید. هتل هایی که شما با پرداخت هزینه هایی کمتر به امکاناتی که احتیاجمند آن هستید دست خواهید یافت. اگر شما نمی خواهید که در هتل های مجلل و آنچنانی اقامت داشته باشید و یا هزینه کافی برای این کار را ندارید، پس بهتر است در هتلی با امکاناتی خوب و مناسب و قیمتی پایین تر اسکان داشته باشید. یکی از مواردی که ممکن است در انتخاب های شما بسیار بحث برانگیز باشد، هزینه و مبلغی است که در ازای خدمات یک مجموعه اقامتی می پردازید. پس این مطالب را درباره بهترین هتل های 2 ستاره باتومی از دست ندهید.

هتل های 2 ستاره باتومی و لذت تنوع در سرزمینی آسیایی

هتل ایفل Eiffel Hotel

یکی از سایت های معروف گردشگری سایت بوکینگ است. این سایت در اغلب مواقع می تواند یکی از منابع قابل اعتماد برای گردشگران باشد و می توان بر اطلاعاتی که در اختیار می گذارد و نظرسنجی هایی که در قالب آمار نمایش می دهد، تکیه نمود. در این سایت ملاحظه می کنید که نام هتل ایفل از جمله بهترین هتل های 2 ستاره باتومی شناخته شده است. این هتل زیبا در بین بهترین هتل های 2 ستاره باتومی دارای 2 ستاره می باشد و اگر قصد شما اقامت در این هتل است باید بدانید که به طور میانه مبلغی در حدود 108 لاری یعنی چیزی در حدود 130 هزار تومان برای هر شب باید بپردازید که ازنظر کلی رنج قیمت، قیمتی مناسبی در برابر دیگر هتل ها برای شما خواهد بود. این هتل زیبا همانطور که اشاره کردیم، دارای 2 ستاره می باشد و تعداد اتاق های آن به 28 عدد می رسد. شما با اقامت در این هتل و استفاده از اتاق های آن از امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام اختصاصی و تجهیزات بهداشتی بهره مند خواهید شد. بعلاوه همه اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع می باشند. یکی دیگر از محسنات هتل ایفل داشتن چشم انداز و نمایی زیبا از شهر است. شما با رفتن به تراسی که در این هتل وجود دارد، می توانید در کمال آرامش به ملاقات زیبایی های باتومی بنشینید و ساعاتی عالی را برای خود رقم بزنید. از دیگر امکاناتی که شما با اقامت در این هتل به آن ها دسترسی خواهید داشت می توان به وای فایی با سرعت بالا اشاره کرد که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد بعلاوه پارکینگ این مجموعه نیز در ازای پارک خودرو شما مبلغی را دریافت نخواهد کرد. مسئولین هتل برای شما سرویسی جهت رفت و آمد به فرودگاه تدارک دیده اند که شما می توانید از آن بهره مند شوید. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم واصلی شهر بپردازیم. هتل ایفل تنها 5.5 کیلومتر از فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد. این هتل در فاصله 500 متری موزه باستان شناسی باتومی واقع شده و تنها 600 متر تا دلفیناریوم فاصله دارد. اگر می خواهید از این هتل به سمت برج الفبا یا الفبت بروید باید 1.4 کیلومتر را طی نمایید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 13:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که رأس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید، این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر کودک زیر 3 سال دارید این هتل گزینه اول انتخابی شما می تواند باشد. اقامت کودک شما درصورتی که در تخت هایی که در اتاق وجود دارد، باشد کاملاً رایگان خواهد بود. اتاق های این هتل که از بهترین هتل های 2 ستاره باتومی است، توانایی و گنجایشی برای تخت اضافه را ندارند.

آدرس: گرجستان، باتومی 6000، خیابان گورگیلادزه 39/4

هتل ریوا hotel riva

یکی از بهترین هتل های 2 ستاره باتومی، هتل ریوا است. اگر در این هتل اسکان دارید پیش از هر چیزی باید از قیمت آن مطلع باشید. قیمتی که برای این هتل در نظر گرفته شده است چیزی معادل 162 لاری و یا 195 هزار تومان برای هر شب اقامت است. این هتل 12 اتاق دارد و محل قرارگیری هتل به گونه ای است که به آسانی می توانید با محل های گردشگری و جاذبه های شهر باتومی در ارتباط باشید. پس اگر علاقمند هستید که به دلفیناریوم و یا موزه باستان شناسی باتومی به سادگی سری بزنید به شما پیشنهاد می کنیم که هتل ریوا را انتخاب کنید. این هتل بعلاوه دارای 5 کیلومتر فاصله از فرودگاه می باشد. از دیگر امکاناتی که این هتل برای مسافران خود در نظر می گیرد، می توان به اینترنتی با سرعت بالا که کاملا رایگان در خدمت مسافران است به همراه پارکینگی برای نگهداری از ماشین های گردشگران که آن هم هیچ پولی دریافت نخواهد نمود، اشاره کرد. در این هتل می توانید از خدمات برای اتاق خود بهره مند شوید و از مدیریت بخواهید که این خدمات را برای شما اعمال کند. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل ریوا تنها 5 کیلومتر از فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد. این هتل در فاصله 500 متری موزه باستان شناسی باتومی واقع شده است. اگر می خواهید از این هتل به سمت دلفیناریوم بروید باید 500 متر را طی نمایید و اگر بخواهید به میدان اروپایی بروید باید مسافت 1.4کیلومتری آن را پشت سر بگذارید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 13:00 الی 20:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که ساعت 12:00 الی 12:30 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر کودک زیر 12 سال دارید این هتل گزینه اول انتخابی شما می تواند باشد. اقامت کودک شما درصورتی که در تخت هایی که در اتاق وجود دارد و یا تخت اضافی باشد، کاملاً رایگان خواهد بود. اگر شما 2 فرزند دارید و سن آن ها زیر 6 سال است باز هم اگر از تخت های موجود استفاده کردند، اسکانشان رایگان خواهد بود. اگر بچه ها با بالای سنی که ذکر شد و یا فرد دیگری در اتاق شما و در تخت اضافه آن ساکن می شوند باید هزینه ای برابر با 60 لاری گرجستان در حدود 70 هزار تومان اضافه بر هزینه اتاق برای هر شب پرداخت کنید. در صورتی که شما این هتل را در بین بهترین هتل های 2 ستاره باتومی برای اقامت خود پذیرفتید، باید به آدرس زیر مراجعه نمایید:

گرجستان، باتومی 6004، خیابان پرناواز مپه

Parnavaz Mepe St., 155, Batumi 6004, Georgia

هتل دوتا duta hotel

این هتل زیبا که از بهترین هتل های 2 ستاره باتومی است، می تواند مکان بسیار مناسبی باشد برای شما که علاقمند به پرداخت پول کمتری هستید چرا که تنها با پرداخت 80 لاری گرجستان یعنی چیزی در حدود 95 هزار تومان برای هر شب می توانید در این جا اقامت داشته باشد. مکان جغرافیایی هتل دوتا در قسمت مرکزی شهر باتومی می باشد و به علت دارا بودن یک فاصله کم از ساحل یعنی در حدود 200 متر می تواند برای افرادی که علاقمندند بیشتر زمان خود را در سواحل زیبای باتومی بگذرانند، مکان بسیار مناسبی باشد. از دیگر امکاناتی که این هتل برای شما دارد، می توان به اینترنت به سرعتی بسیار بالا و کاملا رایگان و پارکینگ جهت نگهداری از ماشین ها اشاره کرد که این مورد هم بدون اخذ هیچ پولی انجام می پذیرد. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم واصلی شهر بپردازیم. هتل دوتا تنها 4.7 کیلومتر از فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد. این هتل در فاصله 1000 متری موزه باستان شناسی باتومی واقع شده است. اگر می خواهید از این هتل به سمت دلفیناریوم بروید باید 700 متر را طی نمایید و اگر بخواهید به پارک آبی باتومی بروید باید مسافت 1.5کیلومتری آن را پشت سر بگذارید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 13:00 الی 15:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر کودک زیر 6 سال دارید این هتل گزینه اول انتخابی شما می تواند باشد. اقامت کودک شما در صورتی که در تخت هایی که در اتاق وجود دارد، باشد کاملاً رایگان خواهد بود. اگر بچه ها با بالای سنی که ذکر شد و یا فرد دیگری در اتاق شما و در تخت اضافه آن ساکن می شوند باید هزینه ای برابر با 17 لاری گرجستان در حدود 20 هزار تومان اضافه بر هزینه اتاق برای هر شب پرداخت کنید. در صورتی که شما این هتل را برای اقامت خود پذیرفتید، باید به آدرس زیر مراجعه نمایید

گرجستان، باتومی 6010، خیابان فیروزمانی 6/15

Phirosmani Street, 6/15a, 6010 Batumi, Georgia

هتل ورونا hotel verona

شاید متعجب شوید ولی این هتل زیبا تنها 2 ستاره دارد و شما می توانید با اقامت در آن در بین بهترین هتل های 2 ستاره باتومی به اندوخته مالی خود برای بقیه قسمت های سفر بیافزایید. پس در انتخاب این هتل اندکی بیشتر تأمل نمایید. هتل ورونا با موقعیت مکانی عالی و فاصله ای مناسب از دریا قرار گرفته است. شما برای اینکه از محل اقامت خود به سمت دریا بروید تنها احتیاج است 6 دقیقه قدم بزنید بعد از آن می توانید ساحل زیبا و دریای پهناور باتومی را پیش چشم خود ببینید. در کنار فاصله مناسبی که این هتل از دریا دارد، مکان جغرافیایی خوبی برای رفتن به قسمت های تاریخی شهر را دارا می باشد. شما به آسانی و سهولت می توانید به مناطقی چون دلفیناریوم و باغ وحش دسترسی داشته باشید بدون اینکه مسافت های زیادی را برای آن در بین بهترین هتل های 2 ستاره باتومی بپیمایید. از دیگر امکاناتی که در این هتل دیده می شود پارکینگ است که برای استفاده از آن از مسافران هیچ گونه وجه نقدی دریافت نمی شود. حسن دیگر این هتل اینترنت آن می باشد. در عصر کنونی که همه در پی داشتن اینترنتی پرسرعت هستند، شما در این هتل به راحتی و بدون هزینه آن را در اختیار خواهید داشت. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم واصلی شهر بپردازیم. هتل ورونا تنها 6.7 کیلومتر از فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد. این هتل در فاصله 100 متری تا پیازا واقع شده است. اگر می خواهید از این هتل به سمت میدان اروپایی بروید باید 400 متر را طی نمایید و اگر بخواهید به پارک معجزه بروید باید مسافت 600 متری آن را پشت سر بگذارید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 12 الی 22:30 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که ساعات 10:30 تا 11:00 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر کودک زیر 10 سال دارید این هتل گزینه اول انتخابی شما می تواند باشد. اقامت کودک شما درصورتی که در تخت هایی که در اتاق وجود دارد، باشد کاملاً رایگان خواهد بود. باید در این جا این نکته ذکر شود که اتاق های این هتل تنها ظرفیت برای یک تخت اضافه را دارا هستند. برای اینکه در این هتل اقامت داشته باشید احتیاج است که آدرس آن را در بین بهترین هتل های 2 ستاره باتومی به درستی بدانید:

گرجستان، باتومی 6009، خیابان نئو ژوردانیا 17

Noe Zhordania Street 17, 6009 Batumi, Georgia

هتل فور سیزن four seasons hotel

این هتل از جمله هتل هایی 2 ستاره ای است که ما قصد داریم به شما معرفی نماییم. هتل فور سیزن از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه محسوب می شود زیرا شما تنها با پرداخت 45 لاری گرجستان یا مبلغی معادل 53 هزار تومان خواهید توانست از امکانات این هتل بهره مند شوید و به این ترتیب به جای مانده پول خود را صرف بازدید از جاذبه ها و یا خرید نمایید. این هتل زیبا 8 اتاق را برای مهمانان خود تدارک دیده است که در همه آن ها امکاناتی چون تهویه مطبوع برای راحتی مسافران، تلویزیون و سشوار به چشم می خورد ولی یکی از معایب این هتل دارا نبودن حمام به صورت مجزا برای هر اتاق است ولی سرویس بهداشتی اتاق ها کاملا اختصاصی هستند. در صورتی که شما تمایل به استفاده از آشپزخانه دارید، در این هتل یک آشپزخانه به صورت مشترک تعبیه شده که به شما امکان می دهد که در آن به پخت و پز بپردازید. به وسیله این هتل شما می توانید در زمان های به نسب خوبی به مکان های دیدنی باتومی بروید. از دیگر امکانات هتل فور سیزن می توان به اینترنت آن اشاره کرد که پرسرعت است و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. این هتل برای کسانی که با ماشین خود به مسافرت آمده اند پارکینگی در نظر گرفته که در صورت تمایل می توانند از آن استفاده نمایند. بعلاوه برای راحتی در رفت و آمد گردشگران به فرودگاه سرویسی برای آن ها فراهم آمده است. اگر شما حیوان خانگی دارید باید بدانید که این هتل هیچ منعی برای ورود آن ها قائل نیست و شما می توانید آزادانه آن ها را به داخل این هتل که از بهترین هتل های 2 ستاره باتومی است، بیاورید. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل فورسیزن تنها 4.7 کیلومتر از فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد. این هتل در فاصله 900 متری تا موزه باستان شناسی واقع شده است. اگر می خواهید از این هتل به سمت دلفیناریوم بروید باید 1.2 کیلومتر طی نمایید و اگر بخواهید به پارک آبی بروید باید مسافت 1.7 کیلومتر آن را پشت سر بگذارید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 14:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر شما در سفر به همراه خود حیوانی خانگی دارید اصلا نگران نباشید. مسئولان این هتل با وارد شدن حیوان شما مسئله ای نخواهند داشت و شما به سادگی خواهید توانست آن ها را با خود همراه کنید. به یاد داشته باشید که اتاق های این هتل ظرفیتی برای پذیرش تختی اضافه ندارند. در صورتی که این هتل انتخاب نهایی شماست می توانید آدرس آن را در زیر مشاهده نمایید و به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم از آن در بین بهترین هتل های 2 ستاره باتومی استفاده نمایید:

گرجستان، باتومی 6000، خیابان گیورگی بریتسکینوال 138

Giorgi Brtskinvale Street 138, 6000 Batumi, Georgia

هتل پرمیوم هوس باتومی اودیسه premium house batumi odyssea

اگر شما نام این هتل را در جایی شنیدید باید مطلع باشید که این هتل دارای 2.5 ستاره می باشد. ممکن است در دید اول برای شما عجیب باشد ولی حقیقی است. کارشناسان برای این هتل درجه ثابتی را در نظر نمی گیرند. نه هتلی است درجه 3 و نه درجه 2 بلکه بین آن ها. از نظر رنج قیمتی هم هزینه ای که شما باید برای اقامت در آن بپردازید چیزی در حدود 113 لاری گرجستان است که تقریبا با 160 هزارتومان ما برابری می کند که مبلغی به نسبت بقیه هتل ها میانه به شمار میرود. هتل پرمیوم هوس باتومی اودیسه در قسمت مرکزی شهر ساخته شده و از نظر ظاهری چشم بینندگان را به خود جذب می کند. از امکانات این هتل می توان به دارا بودن اینترنت با سرعت زیاد و کاملا رایگان اشاره کرد بعلاوه این هتل با دارا بودن استخری در محیط حیاط خود می تواند ساعات خوبی برای شما رقم بزند. از محاسن این هتل در بین بهترین هتل های 2 ستاره باتومی می توان به فاصله حداقل آن با ساحل و مکان های دیدنی شهر اشاره کرد به گونه ای که شما می توانید به آسانی به مکان هایی همانند پارک 6 می و یا دلفیناریوم دسترسی داشته باشید. پس بیایید یک بار دیگر امکانات این هتل برای مسافران خود را دوره کنیم: استخری روباز، اینترنتی رایگان با سرعت مناسب، پارکینگی خوب که بدون هزینه در اختیار مسافران قرار می گیرد و در کنار همه این ها سرویسی برای آمد و رفت به فرودگاه. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل پرمیوم هوس باتومی اودیسه تنها 6.4 کیلومتر از فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد. این هتل در فاصله 1.1 کیلومتری میدان اروپایی شهر واقع شده است. اگر می خواهید از این هتل به سمت دلفیناریوم بروید، باید 2.3 کیلومتر طی نمایید و اگر بخواهید به پارک 6 می بروید باید مسافت 2 کیلومتر آن را پشت سر بگذارید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 10:00 تا 20:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 12:30 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر شما به همراه خود حیوانی خانگی دارید مسئولان این هتل با وارد شدن حیوان شما مسئله ای خواهند داشت و شما به سادگی نخواهید توانست آن ها را با خود همراه کنید. در صورتی که این هتل انتخاب نهایی شما در بین بهترین هتل های 2 ستاره باتومی است می توانید آدرس آن را در زیر مشاهده نمایید و به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم از آن استفاده نمایید:

گرجستان، باتومی، خیابان چاوچاوادزه 1

1, Chavchavadze Street, Batumi 6003, Georgia

هتل جولی ویلا rcheuli villa

گاهی اوقات ممکن است سازمان هایی که به رتبه بندی هتل ها مشغول هستند به مسئله ای برخورد نمایند و یا به دلایل خاصی در درجه بندی محل های اقامتی استثناهایی قائل شوند. اگر شما نام این هتل را در جایی شنیدید باید مطلع باشید که این هتل دارای 2.5 ستاره می باشد. ممکن است در دید اول برای شما عجیب باشد ولی حقیقی است. کارشناسان برای این هتل درجه ثابتی را در نظر نمی گیرند. نه هتلی است درجه 3 و نه درجه 2 بلکه بین آن ها. تعداد اتاق هایی که این هتل دارد به 10 عدد می رسد. همه این اتاق های دارای امکانات یکسانی چون تهویه مناسب هوا و اینترنتی مناسب بدون پرداخت هزینه هستند بعلاوه علاوه بر راه پله ها، دسترسی به اتاق ها با آسانسور نیز امکان پذیر خواهد بود. از دیگر امکاناتی که شما با اقامت در این هتل از آن بهره مند خواهید شد، می توان به سالن بدنسازی اشاره کرد که اگر از جمله افرادی هستید که در سفر هم به ورزش می پردازید برای شما بسیار مناسب خواهد بود. بعلاوه مدیریت این هتل برای شما پارکینگ و سرویسی برای رفت و آمد به فرودگاه را محیا نموده است که در صورت تمایل می توانید از آن ها بهره مند شوید. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل جولی ویلا تنها 6.7 کیلومتر از فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد. این هتل در فاصله 500 متری ساحل واقع شده است. اگر می خواهید از این هتل به سمت پارک آبی بروید باید 3.7کیلومتر طی نمایید و اگر بخواهید به پارک 6 می بروید باید مسافت 1.1 کیلومتر آن را پشت سر بگذارید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 12:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. این نکته را نیز در نظر بگیرید که اگر خواستار قرار دادن تختی اضافه در هتل خود هستید باید این نکته را پیش از رزرو اتاق خود با مسئولین در میان بگذارید چرا که هر اتاقی این امکان را ندارد پس هوشیار باشید و همه جوانب امر را بسنجید. در آخر ممکن است شما دوست داشته باشید این هتل را در بین بهترین هتل های 2 ستاره باتومی انتخاب کنید پس احتیاج است که آدرسی از آن به همراه داشته باشید. ما کار شما را راحت نموده ایم و این آدرس را برای شما در زیر آورده ایم:

گرجستان، باتومی، خیابان نئو ژوردانیا 13

31 N. Jordania Street, Batumi, Georgia

منبع: همگردی

به "هتل های 2 ستاره باتومی و لذت تنوع در سرزمینی آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های 2 ستاره باتومی و لذت تنوع در سرزمینی آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید