خواب خیالی در یک حباب!

به گزارش انجمن آقای شرفی، پیله ای شیشه ای برای شیفتگان نجوم… این مکان مجذوب کننده در فرانسه دقیقاً همان جایی است که دنبالش می گشت.

خواب خیالی در یک حباب!

هتل اَترَپ ریوِه (Attrap Reves) در شهر الاوچ فرانسه واقع شده و برای مسافرانی ایده آل است که می خواهند به دور از مکان های شلوغ و پر از توریست فرانسه آرامش را تجربه نمایند.

اینجا هتلی عجیب در کشور فرانسه است که از میهمانان خود در اتاق های حبابی میزبانی می نماید تا بتوانند هنگامی که در بستر آرمیده اند هم آسمان شب و ستارگانش را دیدن نمایند و هم کهکشان راه شیری را. اَترپ ریوِه یک شرکت خانوادگی است که در سال 2010 با هدف ایجاد تجربه حس حبابی بنیان گذاری شده است تا سازه هایی خلق کند که در قالب چادرهای زیست بومی طراحی شده اند و برای محیط زیست مضر نیستند.

این هتل در شِمین دو لا ریباسیر در الاوچ ساخته شده و خوراک مسافرانی است که از شلوغی مکان های پراز توریست فرانسه فراری اند.

وقتی به وب سایت این هتل سر می زنید، متوجه توصیف جالب و زیبای آن از این هتل می شوسد: پیله گرم و نرمی که می توانید درون آن شب و ستارگانش را طور دیگری کشف کنید. اگر هم نگران حشرات و دیگر حیوانات مزاحم هستید، خیالتان راحت. این حباب به گونه ای طراحی شده است که شما را در برابر تمامی شرایط آب و هوایی ایمن نگه می دارد و در هر فصلی می توان از استراحت کردن در حباب ها لذت برد.

هر کدام از حباب ها با بقیه فرق دارد و به گونه ای منحصربه فرد از دیگری طراحی شده است. حتی درهای ورودی نیز بر حسب سلیقه شما و تجربه ای که شما تمایل به آن دارید فرق خواهد داشت. تم این حباب ها که محل اقامت شما خواهد بود با عناوین Zen، Love Nature، Glamour، 1001 nights و Chic and Design از یکدیگر متمایز می شوند. از امکانات رفاهی این هتل حیرت انگیز حبابی هم باید گفت که هر اتاق حمام و سرویس بهداشتی مخصوص به همراه تمامی وسایل بهداشتی نظیر حوله، شامپو و ژل دوش دارد و علاوه بر این هر کدام نیز یک پارکینگ خودروی مجزا و اختصاصی دارد.

به گفته وب سایت هتل، یکی از فواید اقامت در هتل حبابی این است که به مسافران یاری می نماید تا بهتر در خصوص کهکشان راه شیری اطلاعات کسب نمایند و آن را بشناسند. علاوه بر این، می توانند غذاهای خوشمره این هتل و انواع تفریح ها را در آنجا تجربه نمایند.

به هر کدام از مسافران تلسکوپی داده می گردد تا ستارگان را رصد نمایند و کهکشان را در شب به نظاره بنشینند. آنهایی که عاشق نجوم و طبیعت هستند حتماً عاشق این هتل می شوند و اقامت در آن را به لیست سفرهای رویایی خود می افزایند.

منبع: فوت و فن / iol.co.za

به "خواب خیالی در یک حباب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواب خیالی در یک حباب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید