تجربه ای متفاوت از شنا در آب های استخر هایی لاکچری

به گزارش انجمن آقای شرفی، سپردن خود به دست آب های زلال و شفاف می تواند از دوست داشتنی ترین کارها و آرامش بخش ترین کارها در زندگی هر انسانی باشد. حال این که این آبی که قرار است ما را در آغوش خود بگیرد چه درجه ای از زلالی و شفافی و در چه محیطی باشد، می تواند از مشخص کننده ترین عوامل در اندازه آرامش دریافتی ما باشد. حضور در دریا برای هر کسی مقدور نیست ولی استخر هایی در سراسر جهان یافت می شوند که با سبک معماری خاص و رنگ وطرح های به کار رفته در آن علاوه بر حس آرامش، باعث می شوند تا از حضور در زیباترین منظره و در گرانترین استخرهای جهان لحظاتی رویایی و ناب را برای خود رقم بزنیم. افرادی که اگاهی کامل از محل استخر های لاکچری ندارند، با خواندن این مقاله می توانند با توجه به سلیقه خود از حضور در آب هایی با محیط زیبا نهایت لذت را ببرند. حال وسایل شنای خود را آماده کنید تا به سفری آبی در اعماق فکر خود در برترین استخرهای جهان برویم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید برای معرفی لوکس ترین استخرهای جهان...

تجربه ای متفاوت از شنا در آب های استخر هایی لاکچری

اقامتگاه چهار فصل؛ لوکس ترین استخرهای دنیا در قاره اروپا

گردشگرانی که مقصد مورد نظرشان اروپا می باشد، می توانند با آگاهی داشتن از جاذبه های گردشگری این قاره برای خود سفری متفاوت را رقم بزنند. اگر هوادار استراحتی متفاوت در یکی از بهترین استخرهای دنیا پس از گردشگری در لا به لای جاذبه ها می باشید، به جرأت می توان گفت که شنا در آب های زلال و شفاف استخر اقامتگاهی لاکچری به نام چهار فصل در این سفر می تواند تمام خستگی را در کنار منظره ای ناب و خاص از تن شما به در کند. موقعیت این هتل در کشور تانزانیا می باشد. این اقامتگاه به شکل یک کلبه زیبا طراحی شده است که معماری عجیب و زیبای این اقامتگاه خود جزو جاذبه های گردشگری اروپا و لوکس ترین استخرهای دنیا محسوب می شود. حیواناتی که در منظره این استخر دیده می شوند، فضایی زیبا را به گردشگران هدیه می نمایند. در خصوص موقعیت دقیق تر این کلبه می توان گفت که دشتی سرسبز به نام سرنگتی (Serengeti) میزبان این اقامتگاه می باشد. در دل این کلبه استخر زیبایی احداث شده است که با شکل خاصش هر گردشگری را به سمت خود جذب می نماید. معروفیت این کلبه در سراسر دنیا از همین استخر سرچشمه می گیرد. که تنها با یک بار شنا در آب های محسور نماینده استخر ذکر شده، طعم واقعی ارامش را پس از خستگی روحی و جسمی خواهید چشید.

استخری دنیای در کنار آب های سان آلفونسو (San Alfanso)

شاید تا به حال به سرگرمیی مثل قایق سواری در لوکس ترین استخرهای دنیا فکر ننموده باشید و این سرگرمی لاکچری را از محالات زندگی خود بدانید. چنان چه به کشور شیلی سفر کردید، سری به شهری به نام آلگاروبو بزنید. دریای زیبایی تحت عنوان سان آلفونسو توجه شما را به سمت خود جلب خواهد نمود. با رفتن به کنار این دریا شاهد اقامتگاهی خواهیم بود که آوازه اش در انواع ملیت ها و قاره ها پیچیده است. معروفیت این هتل لاکچری از همسایگی با استخری است که در روبروی خود جای داده است. شنا در استخری که بزرگیش زبان زد عام و خاص و نامش به عنوان طویل ترین و از گرانترین استخرهای دنیا در فهرست گینس به ثبت رسیده باشد می تواند حسی ناب را منتقل کند. طول این استخر به 900 متر معادل 3000 فوت می رسد که دمای آب و خطرات احتمالیش نسبت در شنا به دریا از شرایط بهتری برخوردار است. گنجایش آب این استخر به 66 میلیون گالن آب دریای مجاور که به وسیله سیستم مدرنی تصفیه می شود، گزارش شده است. ساخت این استخر از دریا الهام گرفته است، که با این تفاسیر می توان شاهد انواع سرگرمیات آبی نظیر قایق سواری و... در آن بود.

استخری مجلل در اقامتگاه بوتیک حواس شش گانه

بوتیک حواس شش گانه نام هتلی می باشد که در زبان انگلیسی به آن Six Snses Yao Noi Pool می گویند. بیشتر بهترین استخرهای دنیا و خوب به صورت عمومی می باشد. این که هر استخری در سوئیتی از یک هتل، دارای ساحل و اسکله ای جدا از دیگر استخر ها باشد، از امتیازات مثبت و ناب آن هتل به شمار می آید. در این هتل لاکچری شما به راحتی می توانید در سوئیت هایی که اجاره می کنید، از استخر هایی که تنها خودتان مجاز به استفاده از آب گرم و منظره ها و منظره های طبیعت اطراف می باشید، نهایت لذت را ببرید. شنا کردن در آب هایی که کسی جز خودتان حق به ارامش رسیدن در آن را ندارند، می تواند یکی از خاطرات و تجارب رویایی در زندگیتان باشد. موقعیت این هتل ذکر شده در کشور تایلند در منطقه ای به نام یائونویی می باشد که نه تنها هتل بلکه برای خود به تنهایی یک جاذبه گردشگری به شمار می آید. برای توضیح بهتر موقعیت این هتل می توان گفت که در این منطقه ای تپه ای سرسبز مانند مادری مهربان این اقامتگاه را در دل خود جای داده است. خلیج زیبایی به نام Phang Nga Bay خالق منظره ای بی نظیر در رو بروی این استخر ها می باشد. برای رسیدن به این طبیعت خاص در منطقه ای به دور از هر گونه شلوغی و صدا، تنها کافی است تا سوار قایقی شده و از جزیره ای به نام Phuket خود را به این منبع سرگرمیات لاکچری برسانید.

استخری پر آوازه در لاس وگاس به نام The tank

تجربه شنا در گرانترین استخرهای دنیا و کنار گونه هایی آبزی نظیر کوسه و ماهی های مختلف می تواند از تکرار نشدنی ترین سرگرمیات در تمام طول عمر باشد. هتلی لاکچری به نام قطعه طلایی (The Golden Nugget) با یکی از بهترین استخرهای دنیا آماده خدمت رسانی به گردشگرانی است که از سراسر دنیا برای لذت بردن از همسایگی با 300 گونه جانور آبزی و تماشا آبشار های با شکوه در کنار شنا در لوکس ترین استخرهای دنیا به این منطقه سفر نموده اند. برای لذت بیشتر از این آبشار ها، اتاقک های به خصوصی را تعبیه نموده اند. سرسره ای در این جاذبه گردشگری کشور لاس و گاس به چشم می خورد که شما را به آدرنالین بالا از شنا در کنار کوسه هایی بزرگ الجثه در مکانی بی خطر و لاکچری دعوت می نماید. افراد عاشق چالش، می توانند یکی از بهترین چالش های زندگی خود را در این سرسره 3 طبقه تجربه نمایند. در خصوص ظرفیت آب در این استخر و یکی از بهترین استخرهای دنیا می توان گفت که 200 هزار گالن آب شفاف را در دل خود جای داده است. این هتل برای هر نوع سلیقه در درجه هیجان و استرس مناسب می باشد، به گونه ای که هم افرادی که در پی آرامش و محلی بکر می باشند می توانند از استخرهای معمولی با منظرهی عالی از انواع ماهی ها لذت ببرند، هم برای افرادی که در پی به چالش کشیدن اندازه شجاعت و آدرنالین خود در طبیعت زیر آب می باشند، مناسب می باشد.

حمام هایی متفاوت در شهر بوداپست

برای تجربه دنیایی متفاوت از این دنیای مادی به شهر بوداپست سفر کنید. هتلی به نام گلرت در این شهر احداث شده است که معروفیت خاصی را به بوداپست بخشیده است. معروفیت این هتل و شهر، از حمام هایی سرچشمه می گیرد که با زیبایی خاص و منحصر به فردی در دل این هتل جای گرفته اند. تعداد این حمام های تماشایی به 10 عدد می رسد که هر کدام از این 10 تا به نحوی برای خود دارای ویژگی ها و ساختار و دمای منحصر به فردی می باشد که گردشگران با توجه به دمای بدن خود می توانند در یکی از این حمام ها خاطراتی خوش را رقم بزنند. منبعی که آب این حمام ها را تشکیل می دهد، در اصل چشمه هایی است که قدمتشان به قرون پیش باز می شود. چشمه های اب گرم این شهر حکم چشمه های درمانی در سرعین خودمان را دارند. بوداپست نام شهر چشمه ها را نیز با خود به یدک می کشد. آوازه چشمه های این شهر در تمام مجارستان پیچیده است. ناگفته نماند که تزئینات داخل این حمام ها به گونه ای است که روح خسته هر انسانی را به وجد می آورد.

استخر منحصر به فرد پریولاس

اگر دوست دارید تا در همسایگی دریای زیبای اژه با خیالی آسوده و به دور از هرگونه استرسی از طبیعت وحشی دریا شنا کنید، هتل پریولاس با داشتن لوکس ترین استخرهای دنیا و بهترین استخرهای دنیا این فرصت را برای شما فراهم نموده است. در شهر زیبایی به نام سانتورینی که از شهر های معروف دنیا در زمینه معماری بناهای داخل شهر می باشد، این هتل لاکچری با داشتن یکی از گرانترین استخرهای دنیا، آفریننده شنا و منظره ای لاکچری در استخر موجود در دل خود می باشد. منظره این استخر در ساحل به گونه ای است که حس شنا در دریا به شما دست خواهد داد. این حس از نامشخص بودن مرز بین اژه و استخر پریولاس، یک رنگ بودن آب دریا و استخر و... نشأت می گیرد. برای درک بهتر منظرهها و منظره ها موجود در این هتل، می توان این گونه اعلام کرد که وجود هتلی با امکانات لاکچری بر روی صخره ای بلند در مجاورت دریای زیبای اژه، حس امنیت و ارامش را در دل هر گردشگری از شنا در استخر منحصر به فردش که آمیخته از منظره دریا و منظره بناهایی با تم سفید در شهر می باشد، بسیار تماشای خواهد نمود.

استخر هتلی به نام ژول؛ استخری در ارتفاع

شنا در یکی از گرانترین استخرهای دنیا و در ارتفاع می تواند یکی از مهیج ترین سرگرمیات در زندگی هر شخصی باشد. افرادی که در پی به چالش کشیدن خود در ارتفاع هستند و به شنا در آب های آبی و زلال علاقه دارند، بلیطی را برای سفر به تگزاس رزرو نمایند. شهری به نام دالاس هتلی لاکچری را در آغوش خود جای داده است که امکان تجربه این چالش را برای شما فراهم نموده است. سرگرمیی لاکچری در طبقه دهم یک هتل با منظرهی عالی از ارتفاع همراه با معماری عجیب استخر موجود و از بهترین استخرهای دنیا در این هتل، می تواند حال و هوایی خاص را از سفری لاکچری برای شما ایجاد کند. گردشگرانی که خود را به آغوش آب های این استخر می سپارند، در اصل از حریم این هتل در ارتفاعی زیاد به دل خیابان زده اند. طول بیرون زدگی این استخر از حریم هتل به 2.5 متر می رسد که این میزان معادل 8 فوت می باشد. در خصوص دیواره های این استخر نیز می توان گفت که از پلکسی گلاس ساخته شده اند که نمایی فوق العاده را به این مکان داده است.

بزرگ ترین پارک آبی در دنیا؛ هتل جزایر استوایی

دنیایی متفاوت در آلمان دیده می شود. این دنیا در شهری به نام کراوزنیک واقع شده است. منظور از دنیا همان اقامتگاه لاکچری جزایر استوایی می باشد که لقب بزرگترین و طویل ترین پارک آبی در دنیا را از آن خود نموده است. شنا در استخری که مساحتی بالغ بر 4400 متر مربع یا 47000 فوت و طولی به بزرگی 140 متر یا 460 فوت دارد و از گرانترین استخرهای دنیا است و شباهت عجیبی را با آب های مرجانی در صفات خود قرار داده، از زیباترین و به یاد ماندنی ترین شناها در طول زندگی در یکی از لوکس ترین استخرهای دنیا خواهد بود. در سال های گذشته افرادی با هدف این که این بنای بزرگ محلی برای قرار گرفتن کشتی هوایی باشد، دست به احداث آن زدند. ناگفته نماند که بعلت ساخته نشدن علت اصلی این پارک (کشتی هوایی) این مکان را به جاذبه ای گردشگری در این شهر تبدیل کردند به گونه ای که معروفیت این جاذبه لاکچری در سراسر دنیا طنین انداز شده است و هر ساله افراد زیادی برای تحربه دنیایی متفاوت از دنیای مادی به این منطقه سفر می نمایند. در این اقامتگاه خورشید مصنوعی، جنگلی زیبا، انواع درخت و استخر و... به زیبایی آن افزوده اند.

استخر زیبای ماریانا در ارتفاعی هیجان انگیز

یکی دیگر از بهترین استخرهای دنیا و جاذبه های گردشگری نفس گیر و خیره نماینده در کشور سنگاپور واقع شده است. برای بیان دقیق تر این جاذبه می توان گفت که در دل یک هتل لاکچری به نام شن های خلیج ماریانا قرار گرفته است. در طبقه 57 این هتل لوکس و لاکچری استخری از گرانترین استخرهای دنیا به چشم می خورد که از مهیج ترین مکان ها برای شنا در ارتفاع به شمار میرود. معروفیت این استخر نیز از ارتفاع بلند آن سرچشمه می گیرد که باعث شده تا این استخر بزرگ ترین استخر در ارتفاع زیاد در سراسر دنیا شناخته شود. منظره زیبایی از سنگاپور بر فریبنده کردن این استخر افزوده است. به گونه ای که هر گردشگری را محسور زیبایی خود می نماید. این مکان نیزاز بهترین استخرهای دنیا برای به چالش کشیده شدن در آب های یک استخر در ارتفاعی نفس گیر می باشد. پارکی تحت عنوان پارک آسمانی در این هتل واقع شده است که استخر مذکور را در لبه خود جای داده است.

جزیره بالی؛ جزیره سرگرمیات آبی معلق

حس شنا در آب های یک استخر معلق روی جنگلی بکر، می تواند از بهترین حس های دنیا باشد. چنان چه مسافر جزیره بالی هستید، سری به باغ های معلق در منطقه ای به نام یوبود بزنید. چشمه های آب معدنی این منطقه از جاذبه های گردشگری این مکان و از گرانترین استخرهای دنیا محسوب می شوند که هتلی لاکچری در کنار این چشمه ها محل مناسبی برای استراحت و شنا کردن در آب های استخر موجود در دل آن می باشد. استخری که در این مجموعه مشاهده می شود دارای چندین طبقه می باشد و از گرانترین استخرهای دنیا می باشد. معروفیت این استخر در دنیا تحت عنوان بهترین استخر شنا در دنیا از شکل جالب و خیره نماینده اش سرچشمه می گیرد. جنگلی تماشایی در کنار معبدی باستانی به نام Penataran Dalem Segara زیبایی منظره این استخر لاکچری را چند برابر نموده است. ناگفته نماند که در صورت اجاره سوئیتی در این اقامتگاه معلق و رویایی شما در اصل استخری خصوصی را همراه با امکانات بی نظیر و منظره ها بکر اجاره نموده اید. تنگه ای در این منطقه تمام این آب های زیبا در استخر و هتل لاکچری و باغ های معلق را در بالای خود جای داده است.

سخن آخر

جاذبه های گردشگری زیادی در سراسر دنیا وجود دارند ولی گاهی تنوع در نوع گردشگری ضروری است تا روح خسته را جانی دوباره بخشد. شنا کردن در آب های زلال همراه با منظرهی بی نظیر می تواند یکی از همان تنوع هایی باشد که هم به روحتان آرامش می بخشد و هم سفرتان را لاکچری تر می نماید. منطقه ها معرفی شده از بهترین منطقه ها در سراسر دنیا، جهت ایجاد سرگرمیات آبی و گردشگری در آب در ارتفاع و سطح زمین و... می باشند.

منبع: همگردی

به "تجربه ای متفاوت از شنا در آب های استخر هایی لاکچری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه ای متفاوت از شنا در آب های استخر هایی لاکچری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید