خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی 12 خودرو در قزوین را به پارکینگ منتقل کرد

به گزارش انجمن آقای شرفی، قزوین - خبرنگاران - رییس پلیس راهور استان قزوین گفت: همزمان با شروع اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا به امروز 12 خودرو به پارکینگ منتقل شده است.

خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی 12 خودرو در قزوین را به پارکینگ منتقل کرد

سرهنگ مهرداد حسن پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار انجمن آقای شرفی گفت: از هشتم فروردین ماه جاری و شروع اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا به امروز برای 178 خودرو برگ جریمه صادر و از ورود یک هزار و 399 دستگاه با پلاک غیربومی به قزوین جلوگیری به عمل آمده است.

به گفته وی، هم اکنون پلیس در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی میدان شورا و دانشگاه بین المللی امام (ره) مستقر بوده و از ورود خودرو با پلاک غیربومی به شهر قزوین جلوگیری به عمل می آورد.

سرهنگ حسن پور افزود: برای تامین امنیت و سلامت شهروندان، پلیس با همکاری شهرداری قزوین طی روزهای گذشته اقدام به مسدود کردن جاده سلامت نیز نموده است.

رییس پلیس راهور استان قزوین ضمن توصیه به شهروندان استان جهت ادامه کمپین در خانه بمانیم، اضافه نمود: پلیس برای تامین امنیت و سلامت مردم از هیچ کاری دریغ نمی کند و در این زمینه با رانندگان خودروهای متخلف که نسبت به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بی اعتنایی نمایند، علاوه به اعمال قانون جریمه به میزان 5 میلیون ریال، خودرو آنان را نیز به مدت یک ماه متوقف خواهد نمود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی 12 خودرو در قزوین را به پارکینگ منتقل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی 12 خودرو در قزوین را به پارکینگ منتقل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید