خبرنگاران بازار ماهشهر تا 23 فروردین تعطیل است

به گزارش انجمن آقای شرفی، آبادان - خبرنگاران - فرماندار ماهشهر گفت : در راستای کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار این بیماری بازار شهرستان ماهشهر تا روز شنبه 23 فروردین همچنان تعطیل است.

خبرنگاران بازار ماهشهر تا 23 فروردین تعطیل است

محسن بیرانوند آدینه در گفت وگو با خبرنگار گفت: از بیست و سوم فروردین به بعد برای معین تکلیف فعالیت اصناف باتوجه به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و درمان اقدام می گردد تا اصناف مختلف به ترتیب اولویت فعالیت خود را شروع نمایند.

وی از همکاری اصناف شهرستان ماهشهر با ستاد مقابله با کرونا و پیروی از دستورالعمل های آن در طول اجرای مصوبات ستاد تقدیر و تشکر کرد و اضافه نمود: امیدواریم بتوانیم با همکاری یکدیگر هرچه سریعتر بر این ویروس غلبه نموده و شاهد شروع فعالیت اصناف و بازاریان در شهرستان باشیم.

فرماندار ماهشهر گفت: واحدهای صنفی صنوف ارائه دهنده خدمات ضروری در اولویت بازگشایی خواهند بود و برای شروع فعالیت دیگر واحدهای صنفی تصمیمگیری می گردد.

بیرانوند توضیح داد: با همکاری شهروندان ماهشهری آمار بیماری کرونا در این شهرستان کاهش یافته و امیدواریم تا سرانجام ریشه کنی این بیماری مردم از خارج شدن بی مورد و غیر ضروری از منازل خودداری نمایند.

ویروس کرونا که کووید - 19 نیز نامیده می گردد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تا به امروز به بیش از 200 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بازار ماهشهر تا 23 فروردین تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازار ماهشهر تا 23 فروردین تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید