توصیه آقای خاص به ژاکا؛ برو واکسن بزن!

به گزارش انجمن آقای شرفی، سرمربی تیم فوتبال رم به کاپیتان تیم آرسنال توصیه نموده که نسبت به واکسیناسیون کرونا بدبین نباشد.

توصیه آقای خاص به ژاکا؛ برو واکسن بزن!

به گزارش انجمن آقای شرفی، گرانیت ژاکا یکی از بازیکنانی است که حاضر به تزریق واکسن کرونا نشده و به تازگی هم به این ویروس مبتلا شده است.

هفته گذشته بود که مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال سوئیس گفت، کاپیتان تیم ملی این کشور و آرسنال چند روز قبل از ابتلایش به کرونا از زدن واکسن خودداری نموده است.

اکنون ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم که در بازار جابجایی کوشش کرد ژاکا را به خدمت بگیرد و البته پیروز نشد به او توصیه نموده است که درباره استفاده از واکسن کرونا تجدید نظر کند.

مورینیو در پاسخ به پست ژاکای 28 ساله در اینستاگرام که نوشته برای چالش های پیش رو با تیم ملی سوئیس هیجان زده است، نوشته: گرانیت، برو واکسن بزن و در امان باش.

ژاکا نه تنها بازی چهارشنبه تیم ملی سوئیس برابر یونان را از دست داد، بلکه برای بازی فردا (یکشنبه) مقابل ایتالیا در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در شهر بازل هم حضور نخواهد داشت. او در تابستان با رم به توافق هم رسید اما در نهایت به علت عدم توافق باشگاه های رم و آرسنال، نتوانست راهی ایتالیا گردد و فعلاً باید در تیمی که سه سال دیگر با آن قرارداد دارد بماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توصیه آقای خاص به ژاکا؛ برو واکسن بزن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه آقای خاص به ژاکا؛ برو واکسن بزن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید