جزئیاتی از فارمکس 2021

به گزارش انجمن آقای شرفی، دبیرخانه جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه 2021 در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع رویداد، بعضی جزئیات مربوط به برگزاری جشنواره را اظهار داشت.

جزئیاتی از فارمکس 2021

به گزارش گروه اجتماعی انجمن آقای شرفی، دبیرخانه جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه 2021 در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع رویداد، بعضی جزئیات مربوط به برگزاری جشنواره را اظهار داشت.

غرفه شرکت هایی که غرفه آرایی دارند، چند روز قبل از افتتاحیه نمایشگاه جهت انجام فعالیت های غرفه سازی در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

بیش از 40 کارگاه آموزشی و ShowCase در حوزه ها و موضوعات مختلف صنعت دارو، به وسیله اساتید متخصص و مجرب در جشنواره فارمکس 2021 برگزار خواهد شد که در نوع خود کم نظیر محسوب می گردد.

انتخاب عناوین و اساتید کارگاه های آموزشی و ShowCase ها بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته به وسیله دبیرخانه جشنواره و بعلاوه نظرسنجی از بازدیدکنندگان دوره های گذشته، صورت گرفته است.

مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه 2021، ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 27 مهرماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

در این مراسم بسیاری از مقامات و مسئولین کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بزرگان صنعت دارویی کشور، سفرای کشور های خارجی در ایران و مهمانان ویژه داخلی و خارجی جشنواره حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیاتی از فارمکس 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از فارمکس 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید