تصویب 26 طرح برای اجرا در بخش کشاورزی لرستان

به گزارش انجمن آقای شرفی، رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: 26 طرح با اعتباری معادل چهارهزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هفت هزارنفر در ستاد توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان تصویب شد.

تصویب 26 طرح برای اجرا در بخش کشاورزی لرستان

به گزارش گروه استان های انجمن آقای شرفی جوان از خرم آباد، اسفندیار حسنی مقدم،رییس سازمان جهادکشاورزی استان لرستان گفت: امور مربوط به صدور مجوز ها و پروانه های این تعداد طرح در دست اقدام می باشد و در حال حاضر تعداد 11 طرح از این تعداد با اعتباریک هزارو500 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای یک هزارو700 نفر پیروز به اخذ تمامی مجوز ها شده و عملیات اجرای این طرح ها کلنگ زنی و یا عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: در این جلسه با احداث پروژه بزرگ تکمیل زنجیره فراوری گوشت ماهیان خاویاری به ظرفیت 200 تن خاویار و 10 هزار تن گوشت ماهی خاویاری با حجم سرمایه گذاری یکهزارو120 میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزارو360 نفر در منطقه رنگین کمان شهرستان پلدختر موافقت شد.

به گفته حسنی مقدم هیاتی متشکل از نمایندگان معاونت بهبود فراوریات دامی، اداره کل دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی و مدیریت جهاد کشاورزی هر شهرستان به منظور احداث واحد های تازه پرورش مرغ گوشتی و یا توسعه ظرفیت واحد های مرغداری موجود باید آنالیز لازم را به عمل آورند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تصویب 26 طرح برای اجرا در بخش کشاورزی لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 26 طرح برای اجرا در بخش کشاورزی لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید