تشخیص باکره بودن با تست سلامت پرده بکارت

به گزارش انجمن آقای شرفی، تشخیص باکره بودن، بوسیله تست سلامت پرده بکارت قابل انجام است و باید توسط پزشک متخصص انجام گردد. در این آزمایش، سالم بودن یا پارگی و آسیب دیدگی پرده بکارت مشخص می گردد.

تشخیص باکره بودن با تست سلامت پرده بکارت

سرویس سلامت - انجام تست باکرگی از جمله مواردی است که برخی از دختران جوان برای اطمینان از سلامت پرده بکارت خود انجام می دهند. همچنین در بسیاری از موارد این مساله در زمان ازدواج دختر مطرح می گردد که با انجام این تست قابل آنالیز است.

تشخیص باکره بودن از روی آزمایش

تشخیص باکره بودن با انجام تست سلامت پرده بکارت انجام می گردد که معین می نماید آیا زنی تابه حال مقاربت جنسی داشته است یا خیر. این گونه آزمایشات توسط پزشک و با مشاهده پرده بکارت و یا آزمایش سستی واژن و گاهی هر دو مورد انجام می گردد. آزمایشات تشخیص باکرگی ممکن است 100% دقیق و درست نباشد زیرا گاهی دختران در حین انجام فعالیت های ورزشی دچار پارگی پرده بکارت و یا سستی واژن می شوند.

رویکرد سایر کشورها به انجام تست باکرگی

در بسیاری از کشورها، آزمایش تشخیص باکرگی غیرقانونی اعلام شده است زیرا نمی توان به آزمایشی که کامل و دقیق نیست استناد کرد و این مورد یکی از موارد نقض حقوق بشر به حساب می آید. به طور کلی نقدها شدیدی به این گونه آزمایشات و دلیل انجام آن ها وارد است که گاهی منجر به تظاهرات و اعتراضات شدید در برخی از کشورها می گردد و مسئولان را ترغیب به متوقف و یا ممنوع کردن این اعمال می نماید.

دقیق ترین نحوه تشخیص سالم بودن پرده بکارت، انجام تست بکارت و مشاهده پرده بکارت است و معمولا اگر پزشک در دسترس نباشد از یکی از زنان مسن فامیل و یا یک دوست خانوادگی امین خواسته می گردد که این معاینه را انجام دهد. گاهی این آزمایش با امتحان سستی و سفتی ماهیچه واژن انجام می گردد. این مورد خیلی نادر است زیرا ممکن است خود، باعث آسیب دیدگی پرده بکارت و ایجاد نگرانی و اضطراب در فرد گردد. بعد از انجام این آزمایشات و در صورت تایید، معمولا گواهی سلامت بکارت به دختران داده می گردد.

بکارت دختران گاهی در اثر انجام فعالیت های ورزشی مانند سوارکاری و یا ورزش های کششی مانند ژیمناستیک از بین می رود. در دوران نوجوانی استفاده از تامپون در دوران قاعدگی نیز ممکن است باعث کشیدگی پرده بکارت و ارتجاعی شدن آن گردد. ارتجاعی بودن پرده بکارت، تشخیص اینکه فرد در زمان انجام ورزش آسیب دیده و یا در یک رابطه جنسی شرکت داشته را غیرممکن می نماید.

انواع پرده بکارت را بشناسید

همان طور که گفته شد، انجام آزمایش سستی واژن دقیق نیست و به ندرت چنین تست هایی انجام می گردد زیرا؛ برخی دختران به طور مادرزادی واژن سستی دارند و از طرف دیگر برخی افراد با ورزش های خاص، واژن خود را سفت می نمایند.

بسیاری از افراد به دلیل تاثیرات مخرب روحی و گاهی جسمی که روی فرد گذاشته می گردد با انجام چنین آزمایشاتی مخالفت می نمایند. در برخی از قبایل و کشورها، انجام آزمایش تشخیص سلامت بکارت اجباری است اما رضایت دختر برای برقراری رابطه جنسی اصلا اهمیتی ندارد!

انجام چنین آزمایشاتی در خصوص دختران و زنانی که مورد تجاوز قرار گرفته اند منع قانونی ندارد، با این حال ممکن است آثار مخرب شدید و زخم های جبران ناپذیر روحی در فرد ایجاد کند. با توجه به آنچه بیان شد، انجام آزمایش تشخیص باکرگی و تست سلامت بکارت در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا و کشور کانادا غیرقانونی است.

منبع: setare.com

به "تشخیص باکره بودن با تست سلامت پرده بکارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشخیص باکره بودن با تست سلامت پرده بکارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید