به زودی ، بهره برداری از 67 طرح کشاورزی در استان قزوین

به گزارش انجمن آقای شرفی، 67 طرح بخش کشاورزی در هفته دولت در استان قزوین به بهره برداری می رسد.

به زودی ، بهره برداری از 67 طرح کشاورزی در استان قزوین

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:همزمان با گرامیداشت هفته دولت 67 طرح تولیدی عمرانی در زیر بخش های مختلف کشاورزی در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

افلاطونی اضافه نمود: این طرح ها مربوط به سه بخش دولتی، خصوصی و بانکی بوده و برای اجرای این طرح ها 4 هزار و 170 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: از این تعداد 54 طرح مربوط به بخش آب و خاک است که با سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی ک خودیاری صورت گرفته و شامل طرح های آبیاری نوین، استخر ذخیره آب کشاورزی، کانال انتقال آب کشاورزی، عملیات لوله گذاری و بازسازی و لایروبی قنات است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: در هفته بزرگداشت دولت بعلاوه 4طرح دام و طیور، 7طرح باغبانی و 2 طرح صنایع تبدیلی از جمله دیگر طرح های قابل افتتاح در این هفته می باشد.

افلاطوین اضافه نمود: با اجرای این طرح ها ضمن بهره مندی 2703 نفر خانوار روستایی از خدمات زیر بنایی، زمینه اشتغال پایدار برای 377 نفر در منطقه فراهم خواهد شد.

افتتاح طرح های شاخص بخش کشاورزی در شهرستانها، حضور در برنامه عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای جهاد کشاورزی، ملاقات با خانواده معظم شهدا و ایثارگران جهادکشاورزی، آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت و روز کارمند، و ارائه دستاورد های دولت محترم طی یکسال گذشته از جمله مهمترین برنامه های این سازمان در هفته دولت در امسال است.

انجمن آقای شرفی قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "به زودی ، بهره برداری از 67 طرح کشاورزی در استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی ، بهره برداری از 67 طرح کشاورزی در استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید