بهترین هافبک های لیگ برتر انگلیس در فصل 23، 2022

به گزارش انجمن آقای شرفی، لیگ داخلی کشور انگلستان به دلیل حضور بازیکنان و سرمربیان بزرگ بهترین لیگ فوتبال در سطح دنیا به شمار می رود. این لیگ تعداد زیادی از بهترین استعدادهای جوان فوتبال دنیا را در خود جای داده است. این بازیکنان به ویژه در خط میانی ستارگان بزرگی هستند. به گزارش فوتبالیوم، هافبک های برتر فصل 23-2022 بر اساس کیفیت فردی و عملکردشان در لیگ انتخاب شده اند. ستارگانی نظیر کوین دی بروینه از منچستر سیتی و کاسمیرو از منچستریونایتد در لیست حضور دارند.

بهترین هافبک های لیگ برتر انگلیس در فصل 23، 2022

بهترین هافبک های لیگ جزیره در فصل 23-2022

لیست پیش رو بدون لحاظ کردن رتبه بندی اما همراه با ارائه آمار و ارقام در قالب بهترین هافبک های لیگ برتر انگلستان در فصل 23-2022 به شما پیشکش می شود:

کوین دی بروینه

باشگاه: منچستر سیتی

پست بازی: هافبک تهاجمی

تعداد بازی در طول فصل: 32

تعداد گل: 7

تعداد پاس گل: 18

این ستاره بلژیکی یکی از بهترین هافبک های تاریخ لیگ برتر و یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است. در فصل گذشته دی بروینه نقش مهمی در آخرین برد منچسترسیتی در لیگ به عهده داشت و به طور کلی در نیمه دوم فصل بسیار تاثیرگذار بود. او به منچستر سیتی کمک کرد تا آرسنال را در کورس رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ جزیره پشت سر بگذارد. دی بروینه به دلیل عملکرد استثنایی خود در فصل گذشته از دید بسکمک از کارشناسان بهترین هافبک فصل 23-2022 بود. وی در سال 2015 با مبلغ رکوردشکن راهی باشگاه منچسترسیتی شد و از آن زمان تا به امروز پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده است. دی بروینه در فصل گذشته عملکرد هجومی بسیار خوبی در کنار ارلینگ هالند داشت و به ویژه در دو بازی مقابل آرسنال موثر بود. او در 32 بازی لیگ برتر 7 گل به ثمر رساند و 18 پاس گل داد. دی بروین از دید کارشناسان تارنمای هواسکورد با امتیاز 7.58 بهترین بازیکن فصل گذشته بود.

رودری

باشگاه: منچستر سیتی

پست بازی: هافبک دفاعی

تعداد بازی در طول فصل: 36

تعداد گل: 2

تعداد پاس گل: 6

رودری در سال 2019 مورد پسند گواردیولا قرار گرفته و به این باشگاه پیوست. وی از آن زمان بازیکنی حیاتی برای منچسترسیتی بوده و در سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر نقش مهمی داشته است. رودری در نبردهای میانه میدان و به دست گرفتن نبض بازی بسیار کارآمد بوده و یکی از بهترین هافبک های دفاعی جهان به شمار می رود. رودری در فصل گذشته به لحاظ دقایق حضور در زمین بیش از هر بازیکن دیگری برای سیتی بازی کرد و عنوان یکی از بهترین هافبک های لیگ برتر در فصل 23-2022 را به دست آورد. او در 36 بازی در لیگ برتر پیروز شد 2 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل به هم تیمی هایش بدهد. او 91.4 درصد پاس پیروز و 1.4 شوت در هر بازی را به ثبت رساند. رودری در فصل گذشته عملکرد دفاعی بسیار خوبی نیز داشت. وی در خط دفاعی 1.9 تکل و 0.9 قطع توپ در هر بازی در هر مسابقه را در کارنامه اش به ثبت رساند. رودری از دید کارشناسان هواسکورد امتیاز 7.26 را دریافت کرد.

مارتین اودگارد

Credit: Arsenal.com

باشگاه: آرسنال

پست بازی: هافبک تهاجمی

تعداد بازی در طول فصل: 37

تعداد گل: 15

تعداد پاس گل: 8

اودگارد در فصل 23-2022 عملکردی درخشان داشت و نقش مهمی در پیروزیت آرسنال به عهده داشت. او در خط هافبک بسیار خلاق و تهاجمی بود. اودگارد در ژانویه 2021 به صورت قرضی از رئال مادرید به آرسنال پیوست. در تابستان نیز با عقد قراردادی دائم به ارزش 29 میلیون پوند حضورش در آرسنال را قطعی کرد. وی در سال 2022 کاپیتان باشگاه شد. اودگارد در فصل گذشته 15 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل به هم تیمی هایش داد که پیشرفت قابل توجهی برای او محسوب می شود. اودگارد امتیاز 7.29 را از هواسکورد به دست آورد و جایگاه خود را در بین بهترین هافبک های لیگ برتر مستحکم کرد.

ژوآئو پالینیا

باشگاه: فولام

پست بازی: هافبک دفاعی

تعداد بازی در طول فصل: 35

تعداد گل: 3

تعداد پاس گل: 0

پالینیا یکی از خریدهای پیروز فصل گذشته بود. وی در ژوئیه 2022 با قراردادی به مبلغ 20 میلیون پوند از اسپورتینگ به فولام پیوست. عملکرد فصل گذشته این هافبک پرتغالی به اندازه ای خوب بود که مورد توجه لیورپول و منچستریونایتد قرار گرفته است. کارشناسان سبک بازی او را برای حضور در لیگ پرفشار جزیره مناسب می دانند. فولام در فصل گذشته در غیاب پالینیا با مشکل روبرو شده و همه بازی های خود را واگذار کرد. میدان داری، تکل های پیروز و پاس های کوتاه و بلند دقیق پالینیا او را به یکی از بهترین هافبک های فصل 23-2022 لیگ برتر تبدیل کرد. ژوآئو 4.2 تکل پیروز و 1.3 قطع توپ و در هر مسابقه را در طول فصل گذشته به ثبت رساند. او پیروز شد امتیاز 6.93 را از هواسکورد دریافت کند.

کاسمیرو

باشگاه: منچستر یونایتد

پست بازی: هافبک دفاعی

تعداد بازی در طول فصل: 28

تعداد گل: 4

تعداد پاس گل: 3

خرید کاسمیرو از رئال مادرید نقطه عطفی در عملکرد سال های اخیر منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی به شمار می رود. کاسمیرو که با کول بازی از تجربه و کسب افتخارات متعدد از رئال راهی مقر شیاطین سرخ شده بود به بازیکنی حیاتی در تیم اریک ده هاخ تبدیل شد. حضور او به خط میانی یونایتد ثبات بخشید. عملکرد خوبش او را به یکی از بهترین هافبک های لیگ برتر در فصل 23-2022 تبدیل کرد. کاسمیرو در 28 بازی لیگ 4 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل نیز به همی تیمی هایش داد. در بخش دفاعی او 3.2 تکل و 1.2 قطع توپ در هر مسابقه را به ثبت رساند. وی پیروز شد نمره 7.17 را از هواسکورد دریافت کند.

برونو گیمارش

باشگاه: نیوکاسل

پست بازی: هافبک

تعداد بازی در طول فصل: 32

تعداد گل: 4

تعداد پاس گل: 5

برونو گیمارش که ژانویه سال گذشته به نیوکاسل پیوست به یک هافبک در کلاس جهانی بدل شده و نقش مهمی در راهیابی آنها به لیگ قهرمانان اروپا در فصل پیش رو ایفا کرده است. او قلب تپنده خط میانی نیوکاسل است. گیمارش طراح حملات تیم از عمق خط میانی بوده و یکی از بهترین هافبک های لیگ برتر در فصل 23-2022 بود. او رکورد 51 پاس گل در هر مسابقه با دقت 84 درصد را در فصل گذشته به نام خود ثبت کرد. در بخش دفاعی نیز با 2.4 تکل پیروز و 1.1 قطع در هر مسابقه عملکردی درخشان داشت. هواسکورد نمره 7.21 را به او اختصاص داد.

توماس پارتی

باشگاه: آرسنال

پست بازی: هافبک دفاعی

تعداد بازی در طول فصل: 33

تعداد گل: 3

تعداد پاس گل: 0

پارتی مهره ای تاثیرگذار در تیم پیروز آرتتا در فصل گذشته بود. او از زمان پیوستن به آرسنال در سال 2020 جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک های دفاعی لیگ تثبیت کرده است. او رکورد 59 پاس گل در هر مسابقه با دقت 88 درصد را در فصل گذشته از خود به جای گذاشت. در بخش دفاعی نیز به ازای هر بازی رکورد 2.1 تکل پیروز و 0.8 قطع توپ را ثبت کرد. از از هواسکورد نمره 7.06 را دریافت کرد.

الکسیس مک آلیستر

Credit: liverpool echo

باشگاه: برایتون

پست بازی: هافبک

تعداد بازی در طول فصل: 35

تعداد گل: 10

تعداد پاس گل: 2

الکسیس مک آلیستر فصلی بی نظیر را پشت سر گذاشت. او خود را در سطح یکی از بهترین هافبک های اروپا ارتقا داد. وی علاوه بر کسب عنوان قهرمانی جهان با آرژانتین با حفظ فرم بسیار خوب خود با برایتون نیز درخشید و به یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته لیگ جزیره بدل شد. مک آلیستر در هر مسابقه رکورد 52 پاس با دقت 87 درصد و 2.5 شوت به سمت دروازه را از خود به جای گذاشت و پیروز شد امتیاز 7.05 را از هواسکورد دریافت کند.

دکلان رایس

باشگاه: وستهام

پست بازی: هافبک دفاعی

تعداد بازی در طول فصل: 37

تعداد گل: 4

تعداد پاس گل: 2

دکلان رایس که حالا بازیکن تازه توپچی ها محسوب می شود در آخرین فصل حضور در وستهام فوق العاده بود. رایس رکورد 57 پاس با دقت 88 درصد و 1 شوت به سمت دروازه در هر مسابقه را به نام خود ثبت کرد. او در هر 90 دقیقه 2.1 تکل پیروز و 1.5 قطع توپ را انجام داد و نمره 7.01 را از هواسکورد دریافت کرد.

برونو فرناندس

باشگاه: منچستر یونایتد

پست بازی: هافبک

تعداد بازی در طول فصل: 37

تعداد گل: 8

تعداد پاس گل: 8

برونو فرناندز با وجود افت موقتی در بعضی از بازی ها مجموعا عملکرد سطح بالایی را از خود نشان داد. او از بدو ورود برای شیاطین سرخ درخشیده و همواره تعداد بالایی از گل و پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. فصل گذشته نیز استثنا نبود و او پیروز شد طی 37 مسابقه 8 گل و 8 پاس گل را به ارمغان آورده و به تیم تن هاخ در رسیدن به جایگاه سوم کمک کند. فرناندز آمار 50 پاس گل با دقت 77 درصد در هر مسابقه را داشت و به ازای هر 90 دقیقه 2.5 شوت راهی دروازه های حریف کرده بود. او پیروز شد نمره بالای 7.44 را از هواسکورد دریافت کند.

منبع: همگردی

به "بهترین هافبک های لیگ برتر انگلیس در فصل 23، 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هافبک های لیگ برتر انگلیس در فصل 23، 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید