بلندقد ترین زن جهان درگذشت

به گزارش انجمن آقای شرفی، رسانه های مصری گزارش دادند که قدبلندترین زن جهان روز گذشته در مصر، در سن 29 سالگی بر اثر نارسایی کلیه درگذشت.

بلندقد ترین زن جهان درگذشت

به گزارش انجمن آقای شرفی، نام هدی عبدالگواد دارای سه عنوان در کتاب رکورد های دنیای گینس بود که شامل بزرگترین دست برای یک زن با طول 24.3 سانتی متر، بزرگترین پا به طول 33.1 سانتی متر و بیشترین فاصله دستان به طول 236.3 سانتی متر می شد.

برادر هدی که محمد نام دارد و 34 ساله است با دست هایی بزرگ تر از یک بشقاب و به طول 31.3 سانتی متر، رکورد بزرگترین دست برای یک مرد زنده در دنیا را در اختیار دارد. علاوه بر این، او رکورد بیشترین فاصله بین دستان را با طول 250 سانتی متر به ثبت رسانده است. قد این خواهر و برادر در مجموع 414 سانتی متر است. در واقع مجموع قد آن ها به میزان ارتفاع یک اتوبوس دو طبقه است.

هدی به همراه مادرش در روستای کوچکی در نزدیکی مرکز مصر، قاهره زندگی می کرد. وی که در ژانویه 1991 به دنیا آمد، دوران کودکی رشد عادی داشت تا اینکه در سن 12 سالگی متوجه شد رشد سریع تری نسبت به هم سن و سالان خود دارد. برادر هدی نیز به طور مشابه از سن 12 سالگی رشد سریعی را تجربه کرد. قد او افزایش یافت و میزان دست ها و بازوهایش رکورد شکن شدند.

منبع: فرارو

به "بلندقد ترین زن جهان درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلندقد ترین زن جهان درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید