تجربه های فراموش نشدنی در سفر به تانزانیا، آفریقا

به گزارش انجمن آقای شرفی، یک سفر سیاحتی اکتشافی در آفریقا به سرنگتی بروید. از آنجایی که یک سیاحت اکتشافی در سفر به تانزانیا تجربه اصلی در تانزانیا است، ابتدا این تجربه را آنالیز کنیم. پارک ملی سرنگتی بیش از 13000 کیلومتر مربع است و این مکان برای تماشا برخی از حیوانات عجیب و غریب دنیا و غروب های زیبا است. برخی از برترین شانس ها برای عکاسی شما از گور خر، حیوانات وحشی و شیرها در اینجا فراهم خواهد بود. اما به یاد داشته باشید که هر سیاحت اکتشافی در آفریقا یکسان نیست. اپراتورهای توریستی محلی، سیاحت های اکتشافی به آفریقا را طراحی نموده اند تا بتوانند به منافع فراوان و توانایی های مهارتی در فضای باز دسترسی پیدا نمایند. شما به راحتی می توانید تجربه کوه نوردی خود را با کوهنوردی قوی، تفریحگاه های ساحلی و تورهای بین راهی ترکیب کنید. پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید برای شناخا بیشتر جاذبه های گردشگری تانزانیا.

تجربه های فراموش نشدنی در سفر به تانزانیا، آفریقا

در منطقه ها نظامی و سایر منطقه ها حفاظت شده کاوش کنید

این کار در سرنگتی بیش از حد دست نیافتنی است زیرا بسیاری از پناهگاه های حیات وحش شگفت انگیز و منطقه ها حفاظت شده دیگر نیز برای کشف در تانزانیا وجود دارد. منطقه حفاظت شده نگورنوگرو در کنار سرنگتی واقع شده است و بزرگترین دهانه آتشفشانی در دنیا است. شما می توانید تقریبا هر گونه حیوانات وحشی آفریقای شرقی را در این پارک پیدا کنید و در یکی از غرفه های منطقه یا اردوگاه های اقامت به مدت یک شب اقامت داشته باشید. به جنوب تانزانیا بروید تا از بزرگترین ذخایر آفریقا، ذخایر شکار سلوس، فیل ها، کرگردن ها، تمساح ها و دیگر حیوانات بومی است، دیدن کنید. یک تور قایق باتلاقی را به وسیله سلوس با منظره ها عالی در نظر بگیرید. پارک های دیگر برای بازدید شامل Katavi در غرب، پارک ملی Ruaha در جنوب، و پارک ملی Tarangire در شمال است که از برترین جاذبه های گردشگری تانزانیا هستند.

به کوهستان کلیمانجارو صعود کنید

یکی از سرگرم نماینده ترین چیزهایی که می توانید در سفر به تانزانیا انجام دهید این است که به کوه کلیامانجارو در شمال تانزانیا صعود کنید. اما سفر به تانزانیا و این مکان، برای کسانی که مشکل ضعف قلب دارند مناسب نیست! کوه 5996 متر ارتفاع دارد و بیشتر افراد حداقل شش روز طول می کشد تا پایان به قله برسند. اگر چه هیچ تجهیزات ویژه ای برای صعود احتیاج نیست، بسیاری از سفرها به کوه کلیمانجارو کنسل می گردد، زیرا مسافرین در شرایط مناسبی نیستند، لباس های نامناسب می پوشند و غذا و آب کافی ندارند.

از زنگبار عبور کنید

در سفر به تانزانیا، برای دیدن زنگبار یک کشتی بگیرید، یکی از برترین مکان ها برای کشف فرهنگ محلی و استراحت در سواحل نزدیک تانزانیا است. زنگبار به خاطر بازارهای محلی، ادویه جات، منطقه ها تاریخی و سواحل زیبا مشهور است. در امتداد خیابان های پر پیچ و تاب باستانی به پیاده روی بروید و در بازارها و مساجد سرگرم شوید. شهر سنگی یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی در زنگبار است.

شامپانزه ها را در کوه های Mahale مشاهده کنید

در سفر به تانزانیا، یکی از برترین مکان ها برای مشاهده شامپانزه ها در زیستگاه طبیعی آن ها در کوه های Mahale در تانزانیا است. این شامپانزه ها در نزدیکی آب های روشن دریاچه تانانیایکا زندگی می نمایند و خانه آن ها یکی از جدیدترین مقصد های گردشگری منطقه است. تقریبا 1000 شامپانزه در این منطقه زندگی می نمایند و دیگر حیواناتی از جمله بابون ها و کولوبوس قرمز نیز در اینجا دیده می گردد.

در اطراف جزیره پمبا غواصی کنید

جزیره پمبا در جزایر اسپایس در اقیانوس هند واقع شده است و بعلاوه نقطه غواصی محبوب نزدیک تانزانیا است. پمبا معمولا از نزدیکی زنگبار شلوغ تر است، که در بیشتر اوقات مملو از گردشگران است . این یک مکان زیبا برای غواصی و کشف صخره های مرجانی رنگارنگ و خطوط دریایی فراوان در زیر سطح آب است.

مهاجرت پرندگان را در دریاچه مینارا دیدن کنید

دیدنگران عاشق دریاچه پرنده مینارا خواهند شد چرا که در حدود 300 گونه مختلف پرنده مهاجر در تانزانیا واقع شده است. هزاران فلامینگو در این منطقه زندگی می نمایند و یکی از محبوب ترین پرندگان هستند که در اینجا از آن ها عکاسی می گردد. هنگامی که فصل خشک در گردش است، این دریاچه خشک می گردد و به جای آن مکانی پر از فیل ها، زرافه ها و کرگردن ها می گردد.

در آب های ساحلی قایقرانی کنید

برترین راه برای کشف آب های ساحلی تانزانیا این است که یک راهنمای محلی را استخدام کنید کسی که مسیرهای قایقرانی را تجربه نموده است. هنگامی که در فضای زندگی تانزانیا غوطه ور هستید، دست و پا زدن و شنا کردن با سرعت را تمرین کنید.

به مکان های به جای مانده از عصر سنگ مراجعه کنید

چندین مکان از عصر سنگ در تانزانیا وجود دارد که دیدن آن ها نیز در طی بازدید شما ارزشمند است. ایزیمیلا گورج، واقع در نزدیکی ایرینگا، جایی است که ابزارهایی از عصر سنگ و استخوان های فسیلی در سال 1951 کشف شد. اعتقاد بر این است که قدمت ابزارهای موجود در این مکان از 60 هزار تا 100 هزار سال پیش است. این فسیل ها متعلق به پستانداران منقرض شده است که مربوط به زرافه های مدرن و کرگردن ها بودند. یک زمان را برای گشتن در موزه کوچک در آن محل در نظر بگیرید یک راهنما برای دسترسی و معرفی به بخش اصلی استخدام کنید.

زندگی محلی را در شهر آروشا تجربه کنید

آروشا یک شهر در شمال تانزانیا است که یک نگاه اجمالی به زندگی محلی در شهر تانزانیا را فراهم می نماید. شما این شهر را در تپه دامنه کوه مرو با مزرعه های قهوه، ذرت، لوبیا و گندم در اطراف خواهید یافت. این محصولات در بازارهای مواد غذایی آروشا در خیابان های شهر فروخته می شوند، پس شهر را کشف کنید و بعضی از محصولات تازه را به عنوان میان وعده ها تهیه کنید.اگر مشاهده حیات وحش هدف اصلی شما باشد، برنامه ریزی شما برای بازدید از تانزانیا باید بین ماه های ژوئن و سپتامبر باشد. کل یالدار و گورخرها در این زمان مهاجرت می نمایند و بعلاوه بیشتر شکارچیان بزرگتر از آن جا خارج می شوند. در طول این ماه ها، برترین فرصت برای فرار از دوره های بارانی را نیز دارید. دو فرودگاه اصلی در تانزانیا وجود دارد، یکی در دارالسلام و دیگری در کلیمانجارو. هنگامی که وارد کشور می شوید، اگرچه جاده ها ضعیف هستند، اما برترین راه برای عبور و بازدید از جاذبه های گردشگری تانزانیا؛ اتوبوس است. مسیرهای اتوبوس در دسترس هستند و برای بسیاری از منطقه ها گردشگری اصلی وجود دارند.

منبع: همگردی

به "تجربه های فراموش نشدنی در سفر به تانزانیا، آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه های فراموش نشدنی در سفر به تانزانیا، آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید