برگزاری کمپین آگاهی رسانی سلامت خانواده از سوی مرکز درمان ناباروری ابن سینا

به گزارش انجمن آقای شرفی، کمپین آگاهی رسانی سلامت خانواده از سوی مرکز درمان ناباروری ابن سینا برگزار می گردد.

برگزاری کمپین آگاهی رسانی سلامت خانواده از سوی مرکز درمان ناباروری ابن سینا

به گزارش گروه اجتماعی انجمن آقای شرفی، به نقل از روابط عمومی مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، به مناسبت هفته ملی جمعیت این مرکز کمپین آگاهی رسانی سلامت خانواده را از تاریخ شنبه 27 اردیبهشت تا چهارشنبه 31 اردیبهشت برگزار می نماید.

این کمپین با مشارکت متخصصان حوزه های سلامت باروری، سلامت روان و سلامت جنسی و اصحاب رسانه، با هدف افزایش آگاهی خانواده ها در مورد ابعاد مختلف سلامت خانواده با نگاهی ویژه به دوره شیوع کرونا و نیز چالش های درمان ناباروری و دستاورد های جدید در این حوزه برگزار می گردد. هر روز از این هفته به همنشست متخصصان و رسانه ها با تمرکز بر یک موضوع خاص اختصاص یافته است و این هم نشست ها به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام مرکز درمان ناباروری ابن سینا به آدرس avicennaclinic پخش می گردد.

ازدواج، سلامت روان و سلامت جنسی، ارتقاء روابط زناشویی در دوره کرونا، سلامت روان در دوران کرونا، چالش های درمان ناباروری و تازه های درمان ناباروری موضوعات این جلسات هم نشست و پرسش و پاسخ هستند که از 27 تا 31 اردیبهشت هر روز ساعت 10 صبح در محل سالن همایش مرکز درمان ناباروری ابن سینا برگزار می گردد. علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 23519 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری کمپین آگاهی رسانی سلامت خانواده از سوی مرکز درمان ناباروری ابن سینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کمپین آگاهی رسانی سلامت خانواده از سوی مرکز درمان ناباروری ابن سینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید