برگزاری آیین تقدیر از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش انجمن آقای شرفی، خبرگزاری خبرنگاران-با برگزاری مراسمی در فضای باز و ضمن رعایت ضوابط بهداشتی از 97 پرستار نمونه دانشگاه علوم پزشکی آبادان تقدیر شد.

برگزاری آیین تقدیر از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرگزاری انجمن آقای شرفی از آبادان، این مراسم با خیرمقدم سکینه حسینجانی، رییس اداره پرستاری دانشگاه به عنوان میزبان شروع شد.

دکتر شکراله سلمان زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این آیین اظهار کرد: خوشبختانه امروز به همت شما و در سایه مجاهدت های شبانه روزی، شرایط برای نخستین بار به نحوی شد که بتوانیم چنین مراسمی را برای شما بزرگواران برگزار نماییم.

وی اضافه نمود: در برابر کوشش شبانه روزی شما در جهت مبارزه با کرونا سر تعظیم فرود می آورم و زبان در مقابل ایثار شما قاصر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب(س) ادامه داد: در این مدت با تمام وجود از سلامتی مردم دفاع کردید و این بسیار قابل تقدیر است.

77 برگزیده دانشگاهی، 3بازنشسته، 7پرستار نمونه کشوری و 10 برگزیده نظام پرستاری در این مراسم تقدیر شدند.

در حاشیه این آیین از کتاب گزارش صبحگاهی پرستاری به صورت رسمی رونمایی شد.

در این مراسم دکتر عبداله خوان زاده، معاون درمان، دکتر مسعود تراب پور، معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، دکتر هنگامه پروین، مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند.

خاتمه پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا

به "برگزاری آیین تقدیر از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آیین تقدیر از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید