انتشار طرح های شماتیک گوشی آیفون 14 پرو مکس

به گزارش انجمن آقای شرفی، گوشی های آیفون همیشه در کانون توجهات بوده اند و اکنون با انتشار طرحی شماتیک از گوشی پرچمدار آیفون 14 پرو مکس، طراحی احتمالی این دستگاه برای کاربران فاش شد.

انتشار طرح های شماتیک گوشی آیفون 14 پرو مکس

به گزارش انجمن آقای شرفی، هنوز چند ماه دیگر تا معرفی نسل بعدی آیفون اپل به جای مانده است، اما اطلاعات فاش شده و گزارش های مربوط به دستگاه های آینده همچنان در حال دست به دست شدن است و برخی تغییرات عمده ای را که این شرکت برای گوشی های هوشمند امسال در نظر گرفته است، آشکار می کند.

در جدیدترین گزارش ها، طرح های شماتیک دقیق از آیفون 14 پرو مکس اپل به صورت آنلاین منتشر شده است. دیده می شود که بریدگی بیضی شکل در پنل جلویی گوشی، 7.15 میلی متر است در حالی که بریدگی دایره ای سوراخ پانچ 5.59 میلی متر خواهد بود.

تصاویر فاش شده همچنین نشان می دهد که بین بریدگی بیضی شکل و بریدگی سوراخ پانچ که قرار است جایگزین بریدگی قطره ای در مدل های آینده آیفون، برای قرار دادن دوربین جلو و سنسور های Face ID شود، فاصله وجود خواهد داشت.

همچنین ادعا می شود که آیفون 14 پرو مکس دارای حاشیه های باریک 1.95 میلی متری خواهد بود که به طور قابل توجهی نازک تر از حاشیه 2.42 میلی متری موجود در آیفون 13 پرو مکس است. این امر منجر به افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه برای گوشی هوشمند آینده می شود.

آیفون 14 پرو مکس اپل 160.7 میلی متر طول دارد و عرض دستگاه با احتساب دکمه های کناری 78.53 میلی متر خواهد بود. قبلاً گزارش شده بود که برآمدگی دوربین در مدل های آینده سری آیفون 14 کمی ضخیم تر است، زیرا این شرکت از سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به جای سنسور معمولی 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

انتظار می رود آیفون 14 پرو مکس همانند مدل قبلی خود دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی باشد، در حالی که مدل پرو دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی خواهد بود. گفته می شود که مدل های پرو از پردازنده Apple 16 Pro بهره می برند، برخلاف مدل های غیر پرو که از پردازنده A16 استفاده می کنند. حدس زده می شود که پردازنده A16 نوع تغییر نام یافته تراشه نسل فعلی A15 Bionic است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "انتشار طرح های شماتیک گوشی آیفون 14 پرو مکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار طرح های شماتیک گوشی آیفون 14 پرو مکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید