استقلال و مجیدی اول به فولاد فکر نمایند بعد به جام حذفی

به گزارش انجمن آقای شرفی، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از عبور سخت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که به لطف ضربات پنالتی مقابل تیم نود ارومیه شکل گرفت، در مرحله یک هشتم نهایی با قرعه پیکان روبرو شد تا تکرار ملاقات دو تیم در لیگ برتر را این بار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ببینیم.

استقلال و مجیدی اول به فولاد فکر نمایند بعد به جام حذفی

ایوب اصغرخانی مربی سازنده تیم های پایه استقلال در سالهای اخیر و پیش کسوت این باشگاه به انجمن آقای شرفی گفت: بهتر است امروز درباره جام حذفی و پیکان صحبت نگردد چون آبی پوشان ملاقات بسیار مهمی در لیگ پیش رو دارند. من ترجیح می دهم به بازی آنها با فولاد اشاره کنم و از مجیدی، دستیارانش و بازیکنان هم بخواهم نه به پیکان فکر نمایند و نه به جام حذفی. چرا که فولاد به خودی خود تیمی خطرناک است و بر هم خوردن تمرکز از این ملاقات می تواند تبعات داشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: نکونام تیم خوبی ساخته و این فولادی که من می بینم پتانسیل اذیت کردن هر تیمی را دارد. مجیدی و تیمش نه می توانند در باد نتایج قبلی بخوابند نه باید به میزبانی شان اتکا نمایند.

مربی سابق تیم های پایه استقلال بیان داشت: مجیدی تیمی ساخته که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است. وقتی می بینیم یک سری بازیکن جوان مثل صادقی، حسین زاده، آذری و دیگران در ترکیب این تیم می درخشند لذت می برم و امیدوارم این اعتماد به جوانان ادامه داشته باشد. هیچ تیم و هیچ مربی از اعتماد به بازیکنان جوان ضرر نکرده است.

اصغرخانی در ادامه بیان داشت: رضا آذری از برترین بازیکنان جوان در فوتبال ایران است و باید به مجیدی تبریک گفت که در ملاقات مهمی مثل دربی او را در ترکیب ثابت تیمش قرار می دهد. آذری یک هافبک شش دانگ است که در صورت اعتماد بیشتر به او می تواند نقشی که در گذشته مجتبی جباری در استقلال داشت را ایفا نماید؛ و مجتبی جباری جدیدی برای آبی پوشان باشد.

کارشناس فوتبال توضیح داد: حالا که خیلی از کارشناسان و منتقدان به درستی بر این باورند که استقلال کمبود یک هافبک خلاق و طراح را احساس می نماید، بد نیست به این بازیکن جوان بیش از گذشته میدان داده گردد.

پیشکسوت استقلال در سرانجام بیان داشت: مهم ترین موضوعی که مجیدی باید به آن فکر کند، حفظ موقعیت تیمش در صدر جدول است و برای این منظور در همه بازی های خود باید با هدف پیروزی به میدان برود. تنها عاملی که ضامن حفظ موقعیت این تیم در صدر جدول است، پیروزی و کسب 3 امتیاز از هر بازی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال و مجیدی اول به فولاد فکر نمایند بعد به جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و مجیدی اول به فولاد فکر نمایند بعد به جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید