ارسال 15 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به منطقه ها سیل زده جنوب و شرق

به گزارش انجمن آقای شرفی، به دنبال وقوع سیل هفته گذشته در منطقه های از شرق و جنوب کشور، از شب گذشته ارسال محموله های بنیاد مستضعفان شامل 15 هزار بسته معیشتی به منطقه ها سیل زده 3 استان فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان شروع شد.

ارسال 15 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به منطقه ها سیل زده جنوب و شرق

به گزارش گروه اجتماعی انجمن آقای شرفی به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، وحید خاوئی با اعلام این خبر در تشریح جزئیات ارسال این محموله ها اظهار کرد: در پی وقوع سیل هفته گذشته در منطقه های از جنوب و شرق کشور و احتیاج هموطنانمان در منطقه ها سیل زده به حمایت های معیشتی، بنیاد مستضعفان ارسال محموله های یاری های معیشتی را برای سیل زدگان جنوب استان فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان از شب گذشته شروع کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان اضافه کرد: شب گذشته نخستین محموله شامل 5 هزار بسته معیشتی به این منطقه ها اعزام شد و مجموعا 15 هزار بسته معیشتی برای این منطقه ها ارسال می گردد.

وی گفت: این بسته ها در هریک از این منطقه ها در اختیار نیرو های امدادی و گروه های جهادی حاضر در این منطقه ها قرار می گیرد تا با همکاری نیرو های امدادی میان خانواده های سیل زده توزیع گردد.

به گفته خاوئی ارزش هریک از این بسته های معیشتی بیش از 500 هزار تومان است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، پیش از این نیز سید پرویز فتاح از تخصیص 45 میلیارد تومان یاری این بنیاد برای جبران بخشی از خسارت وارده به لوازم خانگی سیل زدگان این 3 استان و بعلاوه تامین تمام سیمان مورد احتیاج برای بازسازی منطقه ها آسیب دیده از سیل به وسیله بنیاد مستضعفان خبر داده بود.

صبح امروز نیز در پی گفتگوی تلفنی سید پرویز فتاح با وزیر کشور که برای بازدید از منطقه ها سیل زده به جنوب استان فارس سفر نموده، قرار شد بنیاد مستضعفان 5 میلیارد تومان دیگر برای حمایت از سیل زدگان بیرم در جنوب این استان اختصاص دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ارسال 15 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به منطقه ها سیل زده جنوب و شرق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 15 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به منطقه ها سیل زده جنوب و شرق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید