شروع روزهای شلوغ فوتبال ایران تا تابستان داغ

به گزارش انجمن آقای شرفی، با برنامه تنظیم شده فوتبال ایران فشرده تر خواهد شد و بازی ها با فاصله نزدیک تری برگزار می شوند.

شروع روزهای شلوغ فوتبال ایران تا تابستان داغ

فوتبال ایران به اوج فشردگی خود نزدیک می گردد. با توجه به برگزاری رقابت های جام جهانی در زمستان 1401 و همینطور تاخیر در آغاز رقابت های لیگ برتر سال جاری، ناخواسته لیگ برتر در راستا سخت و پر فراز و نشیبی قرار گرفته است. سازمان لیگ در کوشش است مسابقات لیگ و حذفی را در تیرماه سال آینده به سرانجام برساند. اگر در این تاریخ بازی ها به اتمام نرسد، مسائل عدیده ای به وجود می آید. در نقشه راه لیگ اینطور برنامه ریزی شده که رقابت های جام جهانی در نیم فصل لیگ آینده برگزار گردد. یعنی اگر لیگ دیرتر به نیم فصل برسد، لیگ دو فصل بعد با مشکل روبرو می گردد. کرونا باعث شد تا تقویم فوتبال ایران دچار اختلال گردد. حالا کوشش مسئولان سازمان لیگ این است با برگزاری مسابقات فشرده، خطا را به حداقل برسانند.

از روز پنجشنبه همین هفته تا تیرماه سال 1401 شاهد برگزاری فشرده تر مسابقات هستیم. فاصله بین روزهای برگزاری لیگ از یک هفته به 5 و حتی گاها 4 روز می رسد. در این بین رقابت های ملی و همینطور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم برگزار می گردد. این یعنی پای تلویزیون میخکوب بمانید. اگر هم مجوز ورود تماشاگران به استادیومها صادر گردد، آماده باشید که بازی های زیادی را به استادیوم بروید.

البته این موضوع نگرانی هایی برای برخی مربیان به وجود آورده. آنها نگران مصدومیت بازیکنان هستند. عده ای هم به این فرصت برای حرفه سازی نگاه می نمایند. بازیکنی که بخواهد فشرده بازی کند، باید تمرین، استراحت و تغذیه مناسبی داشته باشد. اگر نه احتمال مصدومیتش در فشردگی بازی ها زیاد خواهد شد. قاعدتا بازیکنی که این قوانین را رعایت کند، می تواند از ضعف دیگران استفاده نموده و خود را بالا بکشد.

*روزنامه نگار

منبع: خبرآنلاین

منبع: خبرگزاری پانا

به "شروع روزهای شلوغ فوتبال ایران تا تابستان داغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع روزهای شلوغ فوتبال ایران تا تابستان داغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید