شروع اردوی شاگردان محمد بنا برای مسابقات جهانی ، بازگشت بعد از وعده 45 روزه!

به گزارش انجمن آقای شرفی، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی از امروز با حضور 37 کشتی گیر شروع شد. اردویی که به دلیل اعتراض محمد بنا به کمبودها با چند روز تاخیر استارت خورد.

شروع اردوی شاگردان محمد بنا برای مسابقات جهانی ، بازگشت بعد از وعده 45 روزه!

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات دنیای مجارستان از دیروز آغاز شد. تیم ملی کشتی فرنگی بعد از ایستادن بر سکوی نخست در قهرمانی آسیا از روز گذشته اولین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا استارت زد. محمد بنا بعد از بازگشت از مسابقات چین تمرینات خود را تعطیل کرد که ابتدا اعلام شد به دلیل ریکاوری بیشتر کشتی گیران چنین تصمیمی را گرفته است اما چند روز بعد معین شد که او در اعتراض به بی توجهی در برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی چنین تصمیمی را اتخاذ نموده است.

فعالیت کشتی در شش ماه گذشته به طور سرپرستی مسائل زیادی را به همراه داشت و در اردوی تیم های کشتی آزاد و فرنگی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مسائل زیادی به وجود آمد. این مسائل در چین هم ادامه پیدا کرد و تیم ملی کشتی فرنگی مجبور شد که هتل محل اقامت خود را به دلیل گرانی و کمبود ارز تغییر بدهد. به همین دلیل محمد بنا در اعتراض به این کمبودها و مسائل بعد از بازگشت از چین در تصمیمی اعتراضی اردوی تیم ملی را چند روزی تعطیل کرد.

بعد از انتشار خبر تصمیم جدی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برای برگزاری انتخابات تا 45 روز دیگر ، محمد بنا هم اردوی فرنگی کاران را از روز گذشته استارت زد تا اولین اردوی فرنگی کاران برای مسابقات قهرمانی دنیا به طور رسمی آغاز گردد. محمد بنا تهدید نموده است که با کسی رودربایستی ندارد و اگر تکلیف کشتی به این زودی معین نگردد، ممکن است تصمیمات دیگری را بگیرد. او برای این اردو 37 کشتی گیر را دعوت نموده و این مرحله از اردو تا 25 اردیبهشت ادامه پیدا می نماید.

تیم ملی کشتی فرنگی با 4 طلا و 3 برنز به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.

5

منبع: ایران ورزشی

به "شروع اردوی شاگردان محمد بنا برای مسابقات جهانی ، بازگشت بعد از وعده 45 روزه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی شاگردان محمد بنا برای مسابقات جهانی ، بازگشت بعد از وعده 45 روزه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید