فوتبال دنیا، ساوت گیت: اسپانیا تیم برتر میدان بود، باید با همین رویکرد بازی کنیم

به گزارش انجمن آقای شرفی، سرمربی سه شیر معتقد است تیمش باید همین رویکردی که در پیش گرفته را ادامه دهد.

فوتبال دنیا، ساوت گیت: اسپانیا تیم برتر میدان بود، باید با همین رویکرد بازی کنیم

به گزارش انجمن آقای شرفی، گرث ساوت گیت در پی شکست 2 بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل اسپانیا در لیگ ملت های اروپا در استادیوم ومبلی لندن گفت: ما متوهم نیستیم و اسپانیا در مقاطع زیادی از این بازی تیم برتر میدان بود و عالی بازی کرد، اما ما هم در مراحل آغازین کاری هستیم که سعی در انجام آن داریم. بازیکنان اسپانیا به خوبی بازیکنان ما را تحت فشار قرار دادند و کمی زمان برد تا راه حلی برای مبارزه با این فشار پیدا کنیم. چند بار سعی کردیم اسپانیا را به دردسر بیندازیم، اما در حال حاضر همچنان دنبال سفت کردن جای پای مان در برخی از نقاط بازی مان هستیم.

سرمربی سه شیر توضیح داد: اکنون یک گزینه داریم، اینکه یا بازگردیم به همان سبک بازی گذشته مان که هرگز تیم سطح بالایی نبودیم یا اینکه به روشی که در پیش گرفته ایم - بازی هجومی تر و منسجم تر- ادامه دهیم و در این مقطع تنها به دردسر بیفتیم. بازیکنانی داریم که می توانند خودشان را با سیستم بازی مان وفق دهند و برخی دیگر که در کوشش هستند تا بهتر شوند. من به این شیوه بازی اعتقاد دارم و به نظرم باید با همین رویکرد بازی کنیم.

ساوت گیت ادامه داد: سیستمی در اسپانیا وجود دارد که چند تن از بهترین هافبک های تمامی ادوار را فراوری نموده است. در حال حاضر ما بازیکنی با ویژگی های متفاوت داریم و نمی توانیم با سبکی که دوست داریم بازی کنیم. با توجه به بازیکنانی که در خط دفاعی داریم، می توانیم توپ را بهتر به گردش در بیاوریم و کمی آماده تر هستیم. کمی به زمان احتیاج داریم تا به چیزی که دنبالش هستیم، برسیم. راه طولانی را در مدت زمان کوتاهی سپری کردیم و در این دیدار هم آزمون سختی را مقابل تیمی که ما را تحت فشار قرار داد و در مالکیت توپ خوب بود، تجربه کردیم. باید به همین سیستم بازی مان پایبند باشیم و تنها باید در اجرای آن بهتر عمل کنیم.

وی در تمجید از زننده تنها گل تیمش در این دیدار گفت: رشفورد واقعاً تأثیر زیادی بر بازی داشت، یک گل به ثمر رساند، در یک مورد با ضربه سری که زد دروازه اسپانیا را به دردسر انداخت و یک موقعیت گل دیگر هم خلق کرد. مارکوس با وجود اینکه بازیکن جوانی است، اما تأثیر خیلی زیادی در بازی داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، ساوت گیت: اسپانیا تیم برتر میدان بود، باید با همین رویکرد بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ساوت گیت: اسپانیا تیم برتر میدان بود، باید با همین رویکرد بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید