60 اثر برگزیده نخستین جشنواره ملی سلامت معرفی شدند

به گزارش انجمن آقای شرفی، از 700 اثر ارسالی به نخستین جشنواره ملی سلامت در بخش های خاطره، دلنوشته، مقاله، اینفوگرافیک، شعر طنز، عکس، کاریکاتور، خبر، گزارش مکتوب و کلیپ در سه حوزه آزاد، کادر درمان و رسانه،60 اثر به عنوان اثرات برتر شناخته شدند.

60 اثر برگزیده نخستین جشنواره ملی سلامت معرفی شدند

به گزارش جام جم آنلاین اصفهان، عباس علی خادمی در آئین اختتامیه نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه ویژه کرونا ویروس ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: یک سال از شیوع بیماری کرونا گذشت و شورای هماهنگی نظام پزشکی همگام با جامعه پزشکی و مردم در همه زمینه ها فعالیت کرد و برگزاری این جشنواره نمونه یکی از این فعالیت هاست.

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان اصفهان ادامه داد: فعالیت های استان اصفهان در این مدت همچون زمان جنگ زبان زد بود و در این جهت13 شهید مدافع سلامت تقدیم کردیم.

وی در خصوص جشنواره توضیح داد: این جشنواره نخستین جشنواره منحصر به فرد جامعه پزشکی در زمینه کرونا است و در آن حدود 700 اثر به دستمان رسید که این آثار از شهر های مختلف بود.

خادمی بیان کرد: قرار است که جشنواره دیگری هم توسط سازمان نظام پزشکی در تهران برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان اصفهان ضمن تشکر از اصحاب رسانه، بیمارستان ها و تعاونی درمانگران اصفهان بیان داشت: امیدواریم با توزیع واکسن در سطح عمومی جامعه جشنواره انتها کرونا را برگزار کنیم.

در ادامه این مراسم محسن مصلحی گفت: کرونا همه ابعاد زندگی انسان را به عنوان دومین حادثه بعد از جنگ جهانی دوم تحت تأثیر قرار داد و جز مباحث مطرح در خود بیماری کرونا، مباحثی هم که در پساکرونا مطرح است باید برای آن برنامه ریزی کرد.

قائم مقام نظام پزشکی و دبیر جشنواره گفت: کادر درمان علیرغم کم لطفی ها، جانانه در این جهت ایستادند و بعد از زحمات آنان وظیفه ای بر دوش اقشار مختلف در زمینه های رصد، ثبت و تجزیه و تحلیل اتفاقات است تا در برنامه های آینده از آثار آن ها استفاده شود.

وی در خصوص جشنواره توضیح داد: تصمیم گرفتیم درباره آثار مربوط به کرونا فراخوانی اعلام کنیم و این تصمیم را در 9 قالب و 19 محور از بین 60 محور پیشنهادی آغاز کردیم و نزدیک به 700 اثر واصل شد و از 60 اثر انتخاب شده 40 اثر مربوط به اصفهان است.

مصلحی ادامه داد: تمام آثار برگزیده جمع آوری شده و در قالب کتاب مجازی ارائه خواهد شد و از دیگر آثار نیز برای استخراج پیشنهادات استفاده خواهد شد تا شاهد مدیریت بهتر در بحث کرونا و سایر مسائل مدیریت یک پاندمی باشیم.

قائم مقام نظام پزشکی و دبیر جشنواره بیان کرد: بخشی از این اپیدمی ها به دوش بهداشت و درمان است و در دیگر بخش ها نیز باید مدیریت اتفاق بیفتد و در غیر این صورت این زحمات نتیجه نخواهد داد.

در ادامه مراسم از خانواده شهدای مدافع سلامت و هم چنین کادر درمان حاضر در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

در سرانجام با قرائت متن بیانیه هیأت داوران جشنواره، تجلیل از برگزیدگان در بخش های خاطره، دلنوشته، مقاله، اینفوگرافیک، شعر طنز، عکس، کاریکاتور، خبر، گزارش مکتوب و کلیپ در سه حوزه آزاد، کادر درمان و رسانه صورت گرفت.

منبع: جام جم آنلاین

به "60 اثر برگزیده نخستین جشنواره ملی سلامت معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 اثر برگزیده نخستین جشنواره ملی سلامت معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید