500 میلیارد تومان ناقابل برای یک عمارت لاکچری! ، سوپر میلیاردرها این خانه ها را می خرند

به گزارش انجمن آقای شرفی، در آگهی های تبلیغاتی در حوزه فروش املاک در تهران این روزها بیش از گذشته آگهی هایی با قیمت های نجومی نظیر 500 میلیارد تومان به چشم می خورند که تنها سوپر میلیاردرهای شمال تهران را هدف قرار داده اند.

500 میلیارد تومان ناقابل برای یک عمارت لاکچری! ، سوپر میلیاردرها این خانه ها را می خرند

انجمن آقای شرفی- خدیجه نوروزی: هنوز به طور کامل یک دهه از شیب تند گرانی های سرسام آور مسکن نگذشته است که رقم های میلیاردی جایگزین رقم های میلیونی در معاملات خرید و فروش مسکن شده اند. رقم هایی که هنوز بسیاری از مردم به صفرهای آن عادت ننموده اند و در شمارش آن دچار خطای محاسباتی می شوند.

این روزهابا بعضی آگهی های تبلیغاتی در بعضی سایت های فروش روبرو می شویم که چشم ها از تماشا تعداد صفرها گرد و با تعجب لحظاتی به آن خیره می شوند. گویی نمی خواهند باور نمایند که چنین نمونه هایی هم برای خرید و فروش وجود دارد.

اگر سری به آگهی های تبلیغاتی در اپلیکشین ها بزنید آگهی های میلیاردی زیادی را خواهید دید که بعضی از آنها مرز 500 میلیارد تومان را نیز گذرانده اند. این قبیل آگهی ها را می توان در محله های اعیان نشینی چون زعفرانیه، فرمانیه، نیاوران، اوین، جردن، فرشته، الهیه، محمودیه، کامرانیه، اقدسیه و ولنجک دید. آگهی های فروش ویلا و عمارت های خاص با متراژهای بالای هزار متر که فقط مشتریان سوپرمیلیاردی خاص دارد.

زعفرانیه و نیاوران یکی از گران ترین منطقه های هستند که بیشترین آگهی فروش ویلاهای سوپرمیلیاردی و لوکس را به خود اختصاص داده اند. در زعفرانیه یک عمارت و ویلای فول امکانات 2500 متری(با قدمت 30 سال) 500 میلیارد تومان آگهی شده یعنی متری 200 میلیون تومان. ویلا باغ 2160 متری در نیاوران با 16 سال قدمت 500 میلیارد تومان(متری 231 میلیون و 481 هزار تومان) قیمت گذاری شده است.

البته آگهی هایی هم هستند که شاید قصدشان این باشد که بخواهند قدری از بار روانی این رقم عجیب و غریب 500 میلیارد تومان بکاهند و کاری نمایند کمی از حیرتتان فروکش کند. این افراد رقم 499 میلیارد تومان را در آگهی های فروش ویلای 1200 متری شان درج و عمارت 4 سال ساختشان درج نموده اند اما عجیب تر قیمت هر متر مربع از این ویلاست؛ هر متر 415 میلیون و 833 هزار تومان.

این روزها هر چند تعداد کیس های آگهی شده 500 میلیاردی و نزدیک آن بیش از گذشته به چشم می خورد. لاکچری نشینان اگر 50 میلیارد تومان از توقعات لاکچری خود کم نمایند بازهم می توانید ویلاهای لوکس بالای هزار متر در منطقه ها گران شهر پیدا نمایند. کافی است سرچ کوتاهی در سایت های تبلیغاتی داشته باشند. به عنوان مثال یک ویلای 2500 متری (سال ساخت: 1399) تریبلکس در شهرک غرب 450 میلیارد تومان یعنی متری 281 میلیون و 250 هزار تومان قیمت گذاری شده است که در نوع خود بسیار مجذوب کننده و خرید آن برای سوپرمیلیاردرها وسوسه نماینده است.

البته در فروش املاک از آنجایی که قانون خاصی وجود ندارد هر فروشنده ای قیمت مدنظر خود را می گذارد. به عنوان مثال ویلای 1500 متری در زعفرانیه با 26 سال ساخت 450 میلیارد تومان (متری 300 میلیون تومان) به فروش گذاشته شده است. در حالی که شاید انتظار می رود قیمت ها در یک محله خاص تفاوت آنچنانی نداشته باشند. گرچه موقعیت مکانی، امکانات و البته نظر مالک فارغ از متراژ و محله در مشخص قیمت ها اثرگذار است.

بعلاوه می توان آگهی ویلاهای لاکچری در محدوده قیمت 300 تا 400 میلیارد تومان زیادی را در منطقه ها لاکچری نشینی مانند فرمانیه، نیاوران و زعفرانیه به ویژه سمت کاخ سعدآباد مشاهده کرد.

به عنوان مثال ویلایی فول امکانات در فرمانیه با متراژ 1135 نوساز 385 میلیارد تومان در واقع به ازای هر متر 481 میلیون و 250 هزار تومان آگهی شده که برای لاکچری نشینان یک مورد لوکس و مجذوب کننده به نظر می رسد. یک ویلا باغ 2200 متری با قدمت 16 سال در نیاوران 370 میلیارد تومان قیمت خورده یعنی متری 168 میلیون و 181 هزار تومان. بعلاوه ویلای نوساز 1000 متری در لواسان با قیمت 300 میلیارد تومان(متری 300 میلیون تومان) یک مورد دیگر برای سوپرمیلیاردرهای لاکچری نشین است.

  • یک واحد مسکونی 100 متری در این منطقه 15 میلیارد تومان! | جدیدترین قیمت آپارتمان های 100 متری در تهران
منبع: همشهری آنلاین

به "500 میلیارد تومان ناقابل برای یک عمارت لاکچری! ، سوپر میلیاردرها این خانه ها را می خرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 میلیارد تومان ناقابل برای یک عمارت لاکچری! ، سوپر میلیاردرها این خانه ها را می خرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید