224 واحد صنعتی دیگر در استان قزوین در سال 99 مشترک شرکت گاز شدند

به گزارش انجمن آقای شرفی، در سال گذشته ، 224 واحد تولیدی و صنعتی عمده و جزء در استان قزوین اشتراک پذیری شدند که با گازرسانی به این واحد ها در مجموع تعداد مشترکین تولیدی و صنعتی در استان قزوین به 3 هزار و 126 واحد رسید.

224 واحد صنعتی دیگر در استان قزوین در سال 99 مشترک شرکت گاز شدند

به گزارش انجمن آقای شرفی قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل این شرکت، با اشاره به کوشش های صورت گرفته در زمینه توسعه گازرسانی به صنایع استان اظهار کرد: توسعه گازرسانی به واحد های فراوریی و صنعتی از اولویت های شرکت گاز استان قزوین است که بر همین اساس علاوه بر 224 واحدی که در سال 1399 گازدار شده اند امیدواریم بستر لازم برای گازرسانی به 181 واحد صنعتی دیگر هم تا خاتمه سال فراهم گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان در مورد اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به واحدهای فراوریی و صنعتی گفت: هزینه عملیات گازرسانی به این 224 واحد 260 میلیارد ریال بوده است و بودجه پیش بینی شده برای 181 واحد فراوریی و صنعتی در دست اجراء هم 490 میلیارد ریال است.

وی بعلاوه ضمن بیان اینکه فراهم سازی بسترهای لازم برای گازرسانی به تمامی صنایع و واحدهای فراوریی استان و تحویل حداکثری گاز به آن ها علاوه بر مزیت های ویژه زیست محیطی، کاهش آلایندگی هوا و صرفه جویی در مصرف سوخت های مایع می تواند نقش مهمی در فراوری ملی و حمایت از فراوری داشته باشد.

بوشهری در خاتمه از تحویل حدود یک میلیاردو 332 میلیون متر مکعب گاز در سال 99 به واحدهای فراوریی و صنعتی استان خبرداد و اضافه کرد: این اندازه مصرف، نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش7 درصدی را نشان می دهد.

منبع: جام جم آنلاین

به "224 واحد صنعتی دیگر در استان قزوین در سال 99 مشترک شرکت گاز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "224 واحد صنعتی دیگر در استان قزوین در سال 99 مشترک شرکت گاز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید