یوتیوب حامی سلامت و بهداشت عمومی می گردد ، حذف ویدیوهایی با محتوای ضد واکسیناسیون

به گزارش انجمن آقای شرفی، یوتیوب اعلام نموده تمامی ویدئوهایی را که محتوایی مغایر با واکسناسیون داشته باشند، حذف می نماید. این ویدئوها می توانند تبلیغ، فیم، موزیک ویدئو و ... باشند.

یوتیوب حامی سلامت و بهداشت عمومی می گردد ، حذف ویدیوهایی با محتوای ضد واکسیناسیون

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها بازار ویدئوهای ضد واکسیناسیون به شدت داغ شده و این موضوع در قالب برنامه های ویدئویی مخرب به سرعت در حال نشر است. یکی از پنل هایی که به مخالفان واکسیناسیون اجازه می دهد نظات منفی خود را مطرح نمایند، یوتیوب است.

اما اکنون یوتیوب تصمیم گرفته به این نوع ویدئوها و تبلیغات مجال خودنمایی ندهد. این پلتفرم یک پنل اطلاعات تازه را نیز در خصوص واکنشهای واکسن در پیوند با ویدیوهای ضد ویروس خود قرار داده تا به کاربران اطلاعات دهد که واکسن ها تا چه حد مهم هستند. این پنل های اطلاعاتی (بخشی از کوشش های یوتیوب برای مبارزه با اطلاعات غلط) در خصوص واکسن سرخک، اوریون و سرخجه است.

سخنگوی یوتیوب در بیانیه ای در این خصوص گفت: ما سیاست های سختگیرانه ای داریم و در کوششیم تا معین کنیم بعضی فیلم های ضد واکسیناسیون کاملا نادرست هستند. این نوع فیلم و ویدئوها نقض کامل سیاست های ما هستند. ما به شدت در کوششیم این نوع ویدئوها را خاتمه دهیم و مواردی را که ناقض هستند به طور کامل حذف کنیم.

شیوع سرخک در سراسر ایالات متحده و در کشورهای دیگر باعث شده است تا نقش شبکه های اجتماعی و شرکت های فناوری، از جمله فیس بوک و گوگل، در توسعه اطلاعات غلط، مورد توجه قرار گیرد.

منبع: انتخاب

به "یوتیوب حامی سلامت و بهداشت عمومی می گردد ، حذف ویدیوهایی با محتوای ضد واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوتیوب حامی سلامت و بهداشت عمومی می گردد ، حذف ویدیوهایی با محتوای ضد واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید