کومیته تیمی مردان در پی قهرمانی، کوشش تیم زنان برای برنز

به گزارش انجمن آقای شرفی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2021 در تمام رده های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است. در بخش رقابت های کومیته تیمی یک طلا و یک برنز در انتظار ایران است.

کومیته تیمی مردان در پی قهرمانی، کوشش تیم زنان برای برنز

تیم کومیته تیمی مردان با دو پیروزی مقابل تیم های اردن و چین تایپه جواز حضور در فینال را کسب کرد.

تیم کومیته زنان با یک پیروزی و یک شکست، راهی ملاقات رده بندی شدند تا فردا برای نشان برنز کوشش نمایند.

ملی پوشان برای کسب نشان طلا و برنز کومیته تیمی فردا به روی تاتامی خواهند رفت. پیش از این نیز 5 فینالیست ایران در بخش کومیته انفرادی و کاتای تیمی معین شده بودند که آنها نیز فردا به مصاف حریفان می فرایند.

کومیته تیمی مردان

در دور نخست، خدابخشی 9 بر 4 برد، بابان 3 بر 2 برد و سجاد گنج زاده هم 3 بر صفر حریفان خود را شکست دادند تا تیم ایران با نتیجه 3 بر صفر اردن را از پیش رو بردارد.

در دور دوم نیز مهدی خدابخشی با نتیجه 4 بر صفر، مهدی عاشوری 5 بر 4 و صالح اباذری 8 بر صفر رقبا را مغلوب کردند تا تیم ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم چین تایپه راهی فینال گردد.

کومیته تیمی زنان

در دور نخست مسابقات کومیته تیمی، فاطمه سعادتی با نتیجه 7 بر 2 و معصومه محسنیان با نتیجه 7 بر صفر مقابل حریفان به رجحان رسیدند تا تیم ایران با پیروزی 2 بر صفر راهی دور بعد گردد.

در دور دوم مبینا حیدری با نتیجه یک بر صفر و رزیتا علیپور با نتیجه 4 بر یک شکست خوردند تا تیم ایران با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیم ویتنام گردد. با این نتیجه تیم ایران باید فردا برای کسب نشان برنز کوشش کند.

کاروان تیم های ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2021 با عنوان عزم و ایمان حاضر شده است.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی 2021 در تمام رده های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از 27 آذر تا اول دی ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کومیته تیمی مردان در پی قهرمانی، کوشش تیم زنان برای برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومیته تیمی مردان در پی قهرمانی، کوشش تیم زنان برای برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید