بانوی گیلانی جواز حضور در رقابت های آسیایی کاراته را کسب کرد

به گزارش انجمن آقای شرفی، خبرنگاران/گیلان رئیس هیئت کاراته گیلان گفت: آخرین مرحله انتخابی تیم های ملی پایه کاراته ایران برگزار گردید و بانوی گیلانی توانست جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را به دست آورد.

بانوی گیلانی جواز حضور در رقابت های آسیایی کاراته را کسب کرد

مزدا صوفی در گفت وگو با انجمن آقای شرفی گیلان، با بیان اینکه بانوی گیلانی جواز حضور در رقابت های آسیایی کاراته را کسب کرد، اضافه نمود: مرحله آخر انتخابی درون اردویی تیم ملی امید بانوان در دور دور رفت و برگشت به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا 2021 برگزار و تکلیف نفرات راه یافته در این رویداد معین شد.

وی با اشاره به اینکه چندی پیش هنگامه بی غم از استان گیلان با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور، به اردوی تیم ملی امید بانوان راه یافته بود، توضیح داد: روز گذشته ملی پوشان تیم ملی امید بانوان به رقابت با یکدیگر پرداختند و در وزن منفی 68 کیلوگرم، هنگامه بی غم، کاراته کا ارزنده و با اخلاق استان گیلان با فزونی مقابل حریفانش، جواز حضور در رقابت های آسیایی را کسب نمود.

رئیس هیئت کاراته استان گیلان با یادآوری اینکه مسابقات قهرمانی آسیا از 28 آذر لغایت اول دی امسال در آلماتی قزاقستان برگزار می گردد، ادامه داد: در تیم ملی جوانان(پسران) فرزام صادقی، در تیم ملی امید(آقایان) مازیار حبیب پور، ابوالفضل صفری نژاد و محسن صفرنژاد و در تیم ملی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران امیررضا پورمحمد و الیاس محمد زاده به عنوان نمایندگان کاراته استان گیلان حضور دارند که امید های کسب سهمیه ما در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان می باشند.

صوفی اعلام نمود: بعلاوه سارا بهمنیار و آویشن باقری نیز جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا که 25 لغایت 30 آبان امسال در امارات برگزار می گردد، را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بانوی گیلانی جواز حضور در رقابت های آسیایی کاراته را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی گیلانی جواز حضور در رقابت های آسیایی کاراته را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید