کاپیتان تیم ملی فوتبال: به بیشتر بودن فالوورهام نسبت به باشگاه عادت دارم ، در ایران موقع خرید نمی خواهند از من پول بگیرند

به گزارش انجمن آقای شرفی، کاپیتان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه فاینورد قبل از ملاقات حساس با آژاکس صحبت کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال: به بیشتر بودن فالوورهام نسبت به باشگاه عادت دارم ، در ایران موقع خرید نمی خواهند از من پول بگیرند

به گزارش انجمن آقای شرفی آنلاین، تیم فوتبال فاینورد امشب (یکشنبه) مقابل آژاکس در هفته هفدهم اردویژه هلند قرار می گیرد.

  • پرده برداری از تصمیم ستاره تیم ملی فوتبال ایران | او هرگز نمی تواند در این تیم بازی کند اما می تواند باز هم آقای گل گردد!

در همین رابطه علیرضا جهانبخش درباره این بازی حساس، گفت: شرایط تیم ما خوب است. ما در 3 بازی اخیر عملکرد خوبی داشتیم. آماده سازی ویژه ای برای ملاقات با آژاکس داشتیم.

ستاره ایرانی درباره بیشتر بودن تعداد فالوورهایش نسبت به صفحه باشگاه فاینورد این طور واکنش نشان داد: من به این چیزها عادت دارم. تعداد دنبال کننده های زیاد هم خوبی دارد هم بدی. وقتی سنم پایین تر بود نسبت به انتقادها در فضای مجازی ناراحت می شدم ولی الان با این قضایا راحت تر کنار می آیم.

جهانبخش درباره زندگی در هلند و ایران این طور گفت: من هر دو کشور را دوست دارم. ایران همواره پشتیبانم بوده و هست. همواره وقتی برای خرید در ایران بیرون می روم همه مردم ایران به من لطف دارند و نمی خواهند از من پولی بگیرند. من آدم آرامی هستم و آرامش را دوست دارم.

زندگی در هر دو کشور را دوست دارم. ایران همواره حامی من بوده و هست. در ایران وقتی برای غذا خوردن یا خرید به بیرون از خانه می روم، همه دوست دارند که بابت خریدهایم پولی از من نگیرند. من اما آدم آرامی هستم. دوست دارم در محیط آرامی باشم و برای خودم وقت بگذارم.

کاپیتان تیم ملی در پیش بینی نتیجه بازی حساس امشب این طور گفت: نمی توانم پیش بینی کنم ولی ما در پی کسب 3 امتیاز بازی هستیم.

فاینورد اکنون با 37 امتیاز صدرنشین لیگ هلند است. آلکمار 33 امتیازی و آژاکس 32 امتیازی به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاپیتان تیم ملی فوتبال: به بیشتر بودن فالوورهام نسبت به باشگاه عادت دارم ، در ایران موقع خرید نمی خواهند از من پول بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان تیم ملی فوتبال: به بیشتر بودن فالوورهام نسبت به باشگاه عادت دارم ، در ایران موقع خرید نمی خواهند از من پول بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید