کافه رستوران داریس ، بزرگترین سفره خانه مدرن تهران

به گزارش انجمن آقای شرفی، تهران پر شده از سفره خانه های سنتی و مدرن. بعضی هرچند غذای خوبی دارن اما فضا و دکوراسیون دلگیری دارن، بعضی دیگه محیط عالی دارن اما غذاهاشون طعم دلچسبی نداره، پذیرایی، قلیان، موزیک زنده و ... هم بماند. همه ما تجربه های این چنینی داشتیم که باعث شده همیشه در پی سفره خانه ای باشیم که تمام ویژگی های مورد نیاز رو با هم داشته باشه و هم برای دورهمی های محبت آمیز و هم شامی خانوادگی مناسب باشه. این روزها نام کافه رستوران داریس رو خیلی جاها میشه شنید، سفره خانه مدرنی که به انتخاب اول خیلی ها تبدیل شده و به خاطر خدمات باکیفیت خودش رقیب نداره! به همین علت هم خبرنگاران گزارشی اختصاصی از کافه رستوران داریس براتون آماده کرده تا طعم خوش غذاهای ایرانی و فرنگی رو، در کنار منوی مجذوب کنندهِ کافه و قلیان های میوه ای و عربی با هم تجربه کنین.

کافه رستوران داریس ، بزرگترین سفره خانه مدرن تهران

بزرگترین سفره خانه مدرن تهران

کافه رستوران داریس در ساختمانی سه طبقه و در خیابان طالقانی قرار گرفته. فضاهای مجزا، دکوراسیون متفاوت و مدرن، موزیک زنده و ... داریس رو برای هر سلیقه ای مناسب کرده. دو طبقه کافهِ مخصوص آقایان هست و یک طبقه لژ خانوادگی. دکوراسیون طبقات با هم متفاوت هستن که فضاهایی مجزا رو برای مناسبت های متفاوت بوجود آورده. علاوه بر طراحی داخلی و فضای فوق العاده، داریس دارای منوی کاملی از غذای فرنگی، ایرانی، سنتی و کافی شاپ در کنار کادری آموزش دیده و مودب است، که فضایی گرم و صمیمی رو برای تمام سلایق بوجود آورده. اما گذشته از دکوراسیون، رستوران و کافه، قلیان های عربی داریس با طعم های مختلف هم، یکی دیگه از ویژگی های مثبت مجموعه هستن.

داریس فامیلی

به جرات می توان گفت طبقه خانوادگی 1- یا همان داریس فامیلی، یکی از مدرن ترین و بروز ترین سفره خانه های تهران هست و فضایی بی نظیر، لوکس و آرام رو برای شام های خانوادگی، دورهمی های فامیلی و برگزاری جشن ها و مهمانی ها بوجود آورده. درضمن داریس فامیلی هر شب اجرای موسیقی زنده و برنامه های شاد هم داره تا خاطره ای شیرین و ماندگار از داریس، برای شما و عزیزانتون به جا بمونه.

کافه مخصوص آقایان

کافه رستوران مردانه داریس، به مکانی ایده آل برای دورهمی و تماشای دسته جمعی فوتبال تبدیل شده، پرده پروجکشنی بزرگی که در این قسمت قرار داره به اضافه قلیان و پذیرایی عالی، باعث شده تا خیلی از آقایون دیگه تو خونه فوتبال نبینن! علاوه بر این، محیط مردانه کافه هم مورد پسند بسیاری از افراد است.

اطلاعات تماس

آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، بین خیابان حافظ و ویلا، پلاک 255

شماره تلفن کافه مخصوص آقایان : 02188804717 | 02188805592

شماره تلفن داریس فامیلی : 02186035524 | 02186035527

منبع: همگردی

به "کافه رستوران داریس ، بزرگترین سفره خانه مدرن تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه رستوران داریس ، بزرگترین سفره خانه مدرن تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید