کاروان ایران در چند رشته به یونیورسیاد چین می رود؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، در شرایطی که حضور 5 رشته ورزشی از ایران در سی یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان دنیا قطعی شده است، رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در رابطه با امکان حضور رشته های دو و میدانی و قایقرانی در این مسابقات شرح داد.

کاروان ایران در چند رشته به یونیورسیاد چین می رود؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، تا به امروز حضور 5 رشته ورزشی ووشو، تکواندو، تیراندازی با کمان، تیراندازی و شمشیربازی از ایران در سی ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان دنیا قطعی شده است و در رابطه با دو رشته دوومیدانی و قایقرانی هنوز تکلیف نهایی مشص نیست.

در رابطه با آخرین شرایط اعزام دانشجویان ایرانی به سی یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان دنیا در رشته های دوومیدانی و قایقرانی، هادی بشیریان رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به انجمن آقای شرفی گفت: رشته های دو و میدانی و قایقرانی در صورت کسب حد نصاب فنی و آنالیز در کمیته فنی اعزام خواهند شد. در مجموع مایل به حضور قایقرانان ایرانی در مسابقات هستیم و در صورت آنالیز و موافقت کمیته فنی و نیز برگزاری مسابقات انتخابی، اعزام صورت خواهد گرفت. بعلاوه در رشته دو و میدانی به تازگی اعزامی صورت می گیرد و پس از ارزیابی رکوردها نسبت به اعزام یا بالعکس، تصمیم گیری می گردد.

رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی بعلاوه در خصوص اعزام ورزشکاران در رشته هایی که حضور آن در یونیورسیاد تابستانی دانشجویان قعطی شده است، بیان نمود: اردوهای انتخابی برگزار شده و برنامه های پیش رو معین است و خوشبختانه تا کنون علی رغم شیوع ویروس کرونا هیچ مسئله ای در رابطه با برگزاری اردوها گزارش نشده است.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم با کم شدن ویروس کرونا بتوان هرچه سریعتر اردوهای انتخابی را برگزار و آمادگی نفرات اعزامی را حفظ کرد.

لازم به ذکر است سی یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان دنیا 5 لغایت 16 تیرماه در شهر چنگدو کشور چین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاروان ایران در چند رشته به یونیورسیاد چین می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان ایران در چند رشته به یونیورسیاد چین می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید