چگونه عکس ها و فیلم های خصوصی خود را در آیفون و آیپد پنهان کنیم

به گزارش انجمن آقای شرفی، اپل دارای تنظیمات حریم خصوصی است در آیفون و آیپد است که به کاربران اجازه می دهد عکس ها و فیلم های شخصی خود را از چشمان کنجکاو دیگران پنهان نمایند. اما با چند مرحله دیگر می توانید مطمئن شوید دیگر هیچ کس به فایل های کاملا خصوصی شما برخورد نخواهد کرد.

چگونه عکس ها و فیلم های خصوصی خود را در آیفون و آیپد پنهان کنیم

ممکن است شما عکس هایی در آلبوم آیفون یا آیپد خود داشته باشید که شرم آور باشند و دیگران به طور تصادفی آن ها را ببینند. سیستم عامل iOS به شما اجازه می دهد این عکس ها را پنهان کنید و مهم تر اینکه هیچ کس متوجه نشود که شما این عکس ها و فیلم ها را پنهان کردید.

در ادامه، نحوه مخفی کردن عکس ها و فیلم های خصوصی در آیفون و آیپد را شرح خواهیم داد:

چگونه عکس ها و ویدئوهای خصوصی خود را در آیفون و آیپد مخفی کنیم؟

کاربران اپل می توانند به سرعت عکس ها و فیلم های خود را در برنامه Photos در یک پوشه مخفی Hidden قرار دهند تا از دید دیگران پنهان بمانند و دیگر در گالری تصاویر و ویدئوها نباشند.

اگر آیفون یا آیپد شما دست هر فرد دیگری، چه غریبه یا دوست و عضوی از خانواده بیفتد؛ و سراغ گالری تصاویر شما برود؛ دیگر نمی تواند عکس ها و فیلم های پنهان شده را ببیند ولی در برگه Hidden در زیر گزینه Utilities اپلیکیشن Photos باز هنوز قابل مشاهده هستند. شما باید با طی کردن چند تنظیم، مطمئن شوید در این برگه هم قابل رویت نیستند:

1- در آیفون یا آیپد اپلیکیشن Photos را باز کنید.

2- عکس ها و ویدئوهایی که باید مخفی باشند را انتخاب کنید و بعد روی آیکون Share در گوشه بالا سمت راست بزنید.

3- در منوی پاپ اپ، صفحه را اسکرول نموده و روی گزینه Hide بزنید تا عکس ها و ویدئوهای انتخاب شده به پوشه Hidden منتقل شوند.

حالا دیگر این عکس ها و ویدئوها در گالری اپ فتوز آیفون یا آیپد شما ظاهر نمی شوند ولی هنوز به وسیله Hidden Album نوار کناری یا ابزار Utilities و برگه Albums قابل مشاهده هستند. شما با رفتن به اپلیکیشن Settings می توانید این گزینه ها را هم پنهان کنید:

1- اپلیکیشن Settings را باز کنید.

2- صفحه را به پایین اسکرول کنید تا به گزینه Photos برسید.

3- گزینه سوئیچ Hidden Album را خاموش کنید تا پوشه Hidden در نوار کناری یا ابزار Utilities در دسترس نباشد.

اکنون، می توانید مطمئن باشید عکس های خصوصی شما به هیچ طریقی در منظر دیدگان دیگران قرار نخواهند گرفت و فقط خود شما می دانید چنین عکس هایی روی آیفون یا آیپد ذخیره شده اند.

منبع: یک پزشک

به "چگونه عکس ها و فیلم های خصوصی خود را در آیفون و آیپد پنهان کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه عکس ها و فیلم های خصوصی خود را در آیفون و آیپد پنهان کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید