پسر دلفینی در صدر جدول نهاده شد

به گزارش انجمن آقای شرفی، انیمیشن پسر دلفینی پس از گذشت 14 روز از اکران خود با فروش 231 هزار قطعه بلیط به ارزش 6 میلیارد تومان صدر نشین جدول فروش هفتگی سینما شد.

پسر دلفینی در صدر جدول نهاده شد

سینمای ایران این هفته در مجموع 15 میلیارد و 342 میلیون و 622 هزار مخاطب داشت که این میزان نسبت به هفته گذشته روند صعودی داشته است. بعلاوه سه شنبه 22 شهریور با رشد 17 درصدی تماشگران نسبت به هفته گذشته پرفروش ترین روز 1401 اعلام شد. از این رو انیمیشن پسر دلفینی به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش در هفته سوم اکران خود در صدر جدول سینما ها نهاده شد. پسر دلفینی این هفته با فروش 164 هزار قطعه بلیط به ارزش 4 میلیارد و دویست میلیون تومان و فروش کل 6 میلیارد و صد میلیون تومان توانست مخاطبان بسیاری را به سوی خود جلب کند.

فیلم اجتماعی ابلق به کارگردانی نرگس آبیار در چهارمین هفته نمایش خود از مرز فروش 13 میلیاردی خود عبور کرد. ابلق این هفته با فروش 109 هزار قطعه بلیت به ارزش 3 میلیارد و 158 میلیون تومان، توانست در رتبه دوم جدول فروش سینما ها قرار گیرد.

فیلم سینمایی انفرادی اثر سیدمسعود اطیابی توانست 97 هزار قطعه بلیت به ارزش 2 میلیارد و 639 میلیون تومان را به فروش برساند و در رتبه سوم جدول سینما ها قرار گیرد.

دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد، در هفته پنجم نمایش خود با فروش 81 هزار قطعه بلیت به ارزش 2 میلیارد و 380 میلیون تومان توانست رتبه چهارم جدول فروش سینما ها را از آن خود کند.

فیلم تی تی ساخته آیدا پناهنده با جذب 37 هزار تماشاگر و فروش 1 میلیارد و 113 میلیون تومانی، در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی نهاده شد.

انجمن آقای شرفی فرهنگی هنری سینما و تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پسر دلفینی در صدر جدول نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر دلفینی در صدر جدول نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید