والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ از حریف های ایران رونمایی شد

به گزارش انجمن آقای شرفی، تهران (پانا) - کنفدراسیون والیبال آسیا لیست تیم های شرکت کننده در مسابقات ساحلی قهرمانی قاره کهن را گفت و ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند.

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ از حریف های ایران رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا 2021 از دوم تا ششم آذرماه به میزبانی پوکت در کشور تایلند برگزار خواهد شد.

کنفدراسیون والیبال آسیا لیست 26 تیم از 10 کشور شرکت نماینده در این رقابت ها را بیان کرد و ملی پوشان ساحلی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس، کشورهای استرالیا، ژاپن، قزاقستان، قطر و سریلانکا با سه تیم در رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا 2021 شرکت می نمایند، عمان دو تیم در این مسابقات دارد و دو تیم نیز از سنگاپور و نیوزیلند حضور خواهند داشت.

تایلند کشور میزبان با چهار تیم در مسابقات شرکت خواهد نمود و سه تیم نیز از ایران به این مسابقات اعزام می شوند که اسامی ملی پوشان ساحلی ایران به قرار زیر است:

بهمن سالمی- ابوالحسن خاکی زاده

عبدالحامد میرزاعلی-علیرضا آقاجانی

سینا شوکتی-مهدی محفوظی

اردوی آماده سازی مشترک تیم های ملی بزرگسالان و رده های سنی زیر 19 و 21 سال ایران، از 13 تا 25 آبان ماه با حضور این بازیکنان به اضافه مجتبی آرو و علی قربان پسندی در بوشهر برگزار خواهد شد.

ملی پوشان ساحلی ایران تمرینات خود را در این اردو زیر نظر آرش رامسری و مازیار هوشمند مربیان تیم های ملی پیگیری می نمایند.

رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 و 21 سال دنیا نیز آذرماه در پوکت تایلند برگزار خواهد شد و تیم های ملی الف و ب این رده های سنی ایران که در رقابت های قهرمانی آسیا سهمیه این مسابقات را به دست آوردند، در آن شرکت می نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ از حریف های ایران رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ از حریف های ایران رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید