والیبال

ایران مال تهران ، قطب گردشگری و پنجمین مرکز تجاری بزرگ دنیا

اگر حتی یک بار از اتوبان خرازی تهران عبور نموده باشید، قطعا مجموعه ای بسیار بزرگ الجثه و غول آسا توجه شما را به خود جلب نموده است. این مجموعه بزرگ، چیزی جز ایران مال تهران، بزرگ ترین مجتمع تجاری خاورمیانه و پنجمین مجتمع تجاری بزرگ جهان نیست. واقعا بی انصافی...

13 مرداد 1401

آنالیز سایز و وزن استاندارد انواع توپ های ورزشی

وزن و سایز توپ های ورزشی در رشته های مختلف تفاوت دارد. برخی از توپ ها فقط برای تفریح است ؛ اما در ورزش های حرفه ای وزن و سایز توپ دارای استانداردهای به خصوصی هستند که در این مطلب به نکات مهم در انتخاب و خرید انواع توپ می پردازیم.

4 اردیبهشت 1401

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ از حریف های ایران رونمایی شد

تهران (پانا) - کنفدراسیون والیبال آسیا لیست تیم های شرکت کننده در مسابقات ساحلی قهرمانی قاره کهن را گفت و ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند.

9 دی 1400

واکنش رسانه لهستانی به شکست والیبال ایران، پست کوبیاک در حمایت از تیم کشورش

تیم ملی والیبال زیر 19 سال ایران با قبول شکست برابر لهستان در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان، از صعود به فینال بازماند. یک رسانه ورزشی لهستان از این پیروزی برابر ایران با نام موفقیت بزرگ یاد کرد.

12 شهریور 1400

پیکان برد اما چشم انتظار بازی گنبد ماند

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم های پیکان و خاتم اردکان امروز شنبه از ساعت 17 در سالن خانه والیبال تهران مقابل هم صف آرایی کردند.

26 اسفند 1399

بهترین سواحل دبی برای تفریح و گردش

دبی به دلیل داشتن خط ساحلی طولانی در حاشیه خلیج فارس، دارای سواحل فوق العاده جذابی است. در سواحل دبی می توانید به شنا، ورزش های ساحلی، تفریحات آبی و دریافت حمام آفتاب سرگرم شوید.

25 اسفند 1399

سفیر اهواز، قهرمان مسابقات والیبال ساحلی خوزستان

خبرنگاران/خوزستان تیم های برتر مسابقات والیبال ساحلی خوزستان معرفی شدند.

1 آذر 1399

دیدار خاتم اردکان و شهداب یزد به تعویق افتاد

فدارسیون والیبال طی اطلاعیه ای گفت: دیدار تیم های خاتم اردکان و شهداب یزد با درخواست شورای تامین استان به تاریخ دیگری موکول شد.

10 دی 1398

با صلاحدید کادر فنی در تیم ملی نبودم، از حضورم در سایپا خوشحالم

محمدجواد معنوی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران درباره حضورش در لیگ برتر ایران گفت: در اوایل رقابت های جهانی، چند پیشنهاد از تیم های ترکیه و لهستان داشتم اما شرایط به گونه ای پیش رفت که سال جاری ترجیح دادم در ایران بمانم.

25 آذر 1398

جام جهانی والیبال، ژاپن مغلوب آمریکا شد، ایران در رده هفتم

تیم ملی والیبال آمریکا در آخرین بازی از روز چهارم جام جهانی 2019 مقابل ژاپن به پیروزی رسید.

21 آبان 1398

احمدی: هدف از شرکت در لیگ بانوان بازیکن سازی است، اصلا از والیبال دور نمی شویم

سرمربی تیم والیبال اکسون پس از حضور در لیگ برتر بانوان گفت: پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه های ایران به لیگ برتر صعود کردیم و برنامه طولانی مدتی برای حضور در لیگ داریم و هدف مان بازیکن سازی است.

23 مهر 1398

والیبال جوانان دنیا، رجحان ایران مقابل بحرین در تمام فاکتورها، یلی امتیازآورترین بازیکن زمین شد

تیم والیبال جوانان ایران در بازی مقابل بحرین در تمام فاکتورها از حریف برتر بود.

3 شهریور 1398

از روسیه باختیم اما چک را حتما شکست می دهیم

به گزارش خبرنگاران، بهروز عطایی در مورد شکست 3 بر 2 تیم ایران مقابل روسیه گفت: بازی خیلی نزدیکی با روسیه داشتیم. با وجود اینکه خوب بازی کردیم اما در مقاطعی تمرکز بازیکنان از بین رفت.

31 مرداد 1398

تیم ملی والیبال ایران کار سختی برای رفتن روی سکوی جهانی دارد

به گزارش خبرگزای، مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیرحسین توخته در خصوص وضعیت تیم والیبیال جوانان در آستانه رقابت های جوانان جهان گفت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد. ما قبلاً دوبار برای مسابقات نوجوانان جهان و جوانان آسیا به بحرین آمده بودیم...

28 مرداد 1398

امروز می توانستم بازی کنم، مسئله ای برای بازی در دیدارهای مهم ندارم

به گزارش خبرنگاران، محمد موسوی عصر آدینه در خاتمه بازی تیم های ایران و پرتغال در پاسخ به سوال خبرنگاران اضافه کرد: امروز می توانستم در برابر پرتغال به میدان بروم ولی صلاحدید مربیان این بود که در بازی های مهم بازی کنم.

17 مرداد 1398

معروف و میرزاجانپور به تمرین تیم ملی ملحق شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف و مجتبی میرزاجانپور دو لژیونر شاغل در لیگ ایتالیا با توجه به اتمام رقابت های این کشور، روز شنبه خود را به کادرفنی تیم ملی ایران معرفی کردند.

19 تیر 1398

تیم ملی مردان والیبال نشسته ایران قهرمان آسیا شد، تیم جودو نابینایان و کم بینایان نایب قهرمان

تیم ملی والیبال نشسته مردان در سومین دوره بازی های پاراآسیایی با شکست تیم چین قهرمان این رقابت ها شد.

28 بهمن 1397